×

«آسیب‌شناسی طلاق» نقد می‌شود

«آسیب‌شناسی طلاق» نقد می‌شود

«آسیب‌شناسی طلاق» نقد می‌شود

«آسیب‌شناسی-طلاق»-نقد-می‌شود

در فرهنگسرای ولا

  «آسیب‌شناسی طلاق» نقد می‌شود

25 آبان 1390 ساعت 16:27
کتاب‌«آسیب‌شناسی طلاق» نوشته دکتر فهیمه ملک‌زاده در کتابخانه شیخ صدوق منطقه 20 شهرداری تهران نقد می‌شود._

علیرضا محمودی، مدیر کتاب‌خانه شیخ صدوق، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: کتاب «آسیب‌شناسی طلاق» نوشته فهیمه ملک‌زاده، همزمان با نخستین رونمایی و معرفی آن در این کتابخانه، توسط دکتر سعید‌غفاری، استاد کتابداری دانشگاه، نقد و بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: چاپ نخست این کتاب در هشت فصل و 318 صفحه با همکاری مشترک انتشارات چاپار و دبیزش منتشر شد و به مسایل حقوقی و اجتماعی طلاق می‌پردازد.

وی دلیل برگزیدن این کتاب برای معرفی و بررسی را استقبال خانواده‌های منطقه 20 تهران و کم‌آگاهی برخی از آنان نسبت به مساله طلاق عنوان کرد و افزود: در این نشست که یکشنبه(29 آبان) از ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود، علاوه بر علاقه‌مندان به این مبحث، کتابداران منطقه 20 و دانشجویان رشته کتابداری دانشگاه علمی‌کاربردی نیز حضور خواهند داشت.

مدیر کتابخانه شیخ صدوق از علاقه‌مندان دعوت کرد برای شرکت در این نشست به نشانی شهر ری، فلکه اول دولت‌آباد، پارک مهران، کتابخانه ولا مراجعه کنند.

محمودی همچنین از برنامه قدردانی از تمام کتابداران منطقه 20 شهرداری تهران با حضور مسوولان کتابخانه‌ها و مدیران محلی، معاونت اجتماعی و مدیر فرهنگی هنری منطقه 20 شهرداری تهران و مسوولان کتابخانه حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد و گفت: در این مراسم که دوشنبه (30 آبان‌ماه) از ساعت 10 تا 12 در فرهنگسرای ولا به نشانی شهرری، میدان نماز برپا خواهد شد، با ارایه لوح یادبود و کارت هدیه و برگزاری تواشیح با مضمون کتاب‌خوانی، از کتابداران این منطقه قدردانی خواهد شد.
نقل از خبرگزاری کتاب ایران

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.