×

مدت خدمت سربازی تا پایان امسال اعلام خواهد شد

مدت خدمت سربازی تا پایان امسال اعلام خواهد شد

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، در خصوص افزایش مدت خدمت سربازی، کاهش برخی از کسرخدمت‌ها و استحقاق سبد کالای دولت به سربازان متأهل خبر داد

مدت-خدمت-سربازی-تا-پایان-امسال-اعلام-خواهد-شد

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، در خصوص افزایش مدت خدمت سربازی، کاهش برخی از کسرخدمت‌ها و استحقاق سبد کالای دولت به سربازان متأهل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار موسی کمالی جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص واجدین شرایط استفاده از تسهیلات کسر خدمت ایثارگری والدین در سال 90 گفت: کسر خدمت‌های ایثارگری از سال 91 متوقف شده، به همین جهت تنها متولدین سال 72 به قبل که تا پایان سال 90 واجد شرایط بهره‌مندی از این امتیاز بوده‌اند و تاکنون به دلیل معافیت تحصیلی وارد غیبت نشده‌اند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند و همچنین در سال آینده نیز با همین شرایط اجرا خواهد شد.

وی در مورد افزایش مدت خدمت سربازی گفت: افزایش احتمالی مدت خدمت سربازی و یا کاهش برخی از کسر خدمت‌ها از جمله کسر خدمت مناطق محروم، بد آب و هوا و مرزی و یا کسر خدمت بسیج نیاز به بررسی بیشتر داشته و انشاالله تا پایان سال تصمیم نهایی ستادکل نیروهای مسلح اعلام خواهد شد.

سردار کمالی گفت: سربازانی که دارای مدرک کارشناسی و بالاتر هستند می‌توانند با انجام و ارائه پروژه‌های تحقیقاتی از 2 ماه تا کل مدت خدمت سربازی از کسر خدمت برخوردار شوند.

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص استحقاق سبد کالا دولت به سربازان متأهل گفت: سربازان متأهل در صورتی که به عنوان سرپرست خانواده از یارانه نقدی بهره‌مند هستند می‌توانند سبد کالا اهدایی دولت را دریافت کنند.

وی خطاب به جوانان مبنی بر اینکه به شایعات توجه نکنند و برابر قوانین و مقررات موجود خدمت سربازی را انجام دهندگفت: جوانان در مورد خبرهای مربوط به خدمت سربازی صرفا به اطلاعیه‌های ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا توجه کنند.

سردارکمالی در پایان خاطرنشان کرد: مشمولان منتظر معافیت‌های جدید و یا کسر خدمت، کاهش مدت خدمت و یا فروش خدمت سربازی نباشند و به موقع نسبت به تعیین تکلیف خدمتی خود اقدام کنند.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.