×

پیشرفت و سرعت رسیدگی به امور قضایی مردم از طریق دفاتر قضایی

پیشرفت و سرعت رسیدگی به امور قضایی مردم از طریق دفاتر قضایی

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت ایجاد دفاتر الکترونیک قضایی با توجه به کمبود شدید کادر اداری می‌تواند در سرعت دریافت و رسیدگی به پرونده‌ها و انتظام امور قضایی مردم موثر باشد

پیشرفت-و-سرعت-رسیدگی-به-امور-قضایی-مردم-از-طریق-دفاتر-قضایی وکیل 

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: : ایجاد دفاتر الکترونیک قضایی با توجه به کمبود شدید کادر اداری می‌تواند در سرعت دریافت و رسیدگی به پرونده‌ها و انتظام امور قضایی مردم موثر باشد.

"سیدحمیدرضا طباطبایی" ، در ارتباط با دفتر خدمات الکترونیک قضایی اظهار داشت: به موجب خدمات الکترونیک قضایی، ثبت و رسیدگی به برخی دعاوی با هدف تسهیل امور قضایی مردم، به دفاتر قضایی سپرده شده است.

وی ادامه داد: تاسیس دفاتر الکترونیک قضایی تاثیری در حل مشکل اطاله دادرسی ندارد اما با توجه به کمبودهای شدید کادر اداری که در دادگستری شاهد آن هستیم، این دفاتر می‌تواند جهت انتظام امور موثر واقع شوند.

طباطبایی افزود: ایجاد دفاتر الکترونیک قضایی با توجه به کمبود شدید کادر اداری می‌تواند در سرعت اخذ و دریافت پرونده‌ها و رسیدگی و انتظام امور موثر واقع شود.
 
عضو کمیسیون حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: دفتر خدمات الکترونیک قضایی در پیشرفت و سرعت رسیدگی به امور قضایی مردم، مؤثر بوده و مانع از صرف وقت و انرژی زیاد در امور دادرسی می‌شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.