×

اصلاح و تربیت زندانیان هدف اساسی است

اصلاح و تربیت زندانیان هدف اساسی است

در ادامه سفرهای استانی رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور برای رصد مشکلات زندان‌ها و زندانیان، این بار زندان‌های استان قم میزبان غلامحسین اسماعیلی بود

اصلاح-و-تربیت-زندانیان-هدف-اساسی-است وکیل 

در ادامه سفرهای استانی رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور برای رصد مشکلات زندان‌ها و زندانیان، این بار زندان‌های استان قم میزبان غلامحسین اسماعیلی بود.

 غلامحسین اسماعیلی رییس سازمان زندان‎ها در مرحله نخست این سفر در جمع کارکنان زندان‌های این استان با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: نباید در گذر زمان، اهداف و آرمان‌های انقلاب را فراموش کنیم بلکه باید همواره به یاد داشته باشیم که هدف از انقلاب 57 چه بود و مراقب باشیم انقلاب از آرمان‌های خود منحرف نشود.
 
اسماعیلی با بیان اینکه ما برای اسلام قیام و انقلاب کردیم افزود: این انقلاب برای نجات از استکبار و نظام‌های سلطه، برای عزت و سربلندی مردم و با رهبری امام راحل(ره) به پیروزی رسید.
 
وی ادامه داد: این انقلاب دستاوردهای بی‌شماری به ویژه در نظام قضایی کشور داشته است.
 
وی  با بیان اینکه تحولی که به برکت انقلاب‌اسلامی در نظام قضایی و زندانبانی رخ داده است بیش‌تر از سایر تحولات است تصریح کرد: ما باید افتخار کنیم که مسئولیت دستگاه قضایی بر عهده کسانی است که ویژگی قضاوت اسلامی را دارا هستند.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی و زندانبانی نگرش به انسان بزهکار و خطا کار تحول یافته است؛ به عبارت دیگر نظام اسلامی برای زندانیان، حقوق اسلامی‌ و انسانی قائل است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.