×

وکلای مومن و متعهد در اجرای عدالت و فصل دعاوی می توانند کمک حال دستگاه قضایی باشند

وکلای مومن و متعهد در اجرای عدالت و فصل دعاوی می توانند کمک حال دستگاه قضایی باشند

وکلای مومن و متعهد در اجرای عدالت و فصل دعاوی می توانند کمک حال دستگاه قضایی باشند

وکلای-مومن-و-متعهد-در-اجرای-عدالت-و-فصل-دعاوی-می-توانند-کمک-حال-دستگاه-قضایی-باشند وکیل 

آیت ا... آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در دیدار اعضای کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی توجه بیشتر به وضعیت سازمان زندان‌ها، سازمان ثبت و تکالیف برنامه‌ 5 ساله در قوه قضاییه را موجب بهبود امور مردم و کاهش مشکلات دستگاه قضایی اعلام کرد.
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه آیت ا... آملی لاریجانی با تقدیر از توجه نمایندگان مجلس به مشکلات قوه قضاییه، تعامل بیشتر میان دستگاه قضایی و مجلس به ویژه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس را خواستار شد و گفت: ارتباط و تعامل دو قوه به ویژه در تهیه، تنظیم و تصویب لوایح قضایی بسیار مؤثر و موجب تقویت ارکان نظام و رفع و کاهش مشکلات و در نهایت کاهش مسایل مبتلا به مردم خواهد شد.

رئیس قوه قضاییه به موضوع وکالت و ضرورت توجه و نظارت بیشتر بر کار وکلا در عین حفظ‌شأن وکلا اشاره کرد و گفت: قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی با کمک وکلا و حقوقدانان متعهد به منظور تدوین لایحه جامعی در حل و فصل مسایل مربوط به وکلا و نظارت قانونی بر امور وکالت و در عین حال توجه به شأن کار وکالت همکاری می‌کنند تا در یک مدت معین و کوتاه این لایحه تدوین و مورد بررسی قرار گیرد.

آیت ا... آملی لاریجانی تأکید کرد: وکلای مؤمن و متعهد در اجرای عدالت و فصل دعاوی می‌توانند کمک حال دستگاه قضایی باشند.

رئیس دستگاه قضایی در ادامه سخنان خود به موضوع رسیدگی به پرونده فساد بانکی اشاره کرد و گفت: این پرونده، همچنان با قوت و قدرت در حال رسیدگی است اما سرعت عمل در رسیدگی به این پرونده را در کنار دقت فراوان به پیچیدگی‌های پرونده مدنظر داریم.

آیت ا... لاریجانی، با تأکید بر نظارت در قوه قضاییه افزود:  به مردم اطمینان می‌دهیم که نحوه عملکرد کارکنان دستگاه قضایی همواره بررسی و نظارت می‌شود و برخورد با متخلفان تشدید شده است.

 در این دیدار تعدادی از نمایندگان عضو کمیسیون حقوقی مجلس با تقدیر از اقدامات دستگاه قضایی به تفصیل نظرات خود در زمینه مسایل حقوقی و قضایی را مطرح کردند.

منبع:www.dadiran.ir

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.