×

می خواهید سربازی بروید پیامک بزنید

می خواهید سربازی بروید پیامک بزنید

معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان کرمان گفت مشمولان نظام وظیفه می‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه و یا سامانه تلفن گویا از وضعیت نظام وظیفه خود مطلع شوند

می-خواهید-سربازی-بروید-پیامک-بزنید وکیل 

سرهنگ محمود پارسا با اشاره به راه‌اندازی سامانه تلفن گویا و پیامک ویژه مشمولان، گفت: دارندگان کد سخا می‌توانند آخرین وضعیت پرونده اعزام به خدمت و یا معافیت خود را از این سامانه جویا شوند. معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان کرمان گفت: متقاضیان خدمات حوزه نظام وظیفه، هرکدام دارای کد «سخا» هستند که می‌توانند آن را از دفا‌تر پلیس +10 دریافت کنند.

سرهنگ پارسا گفت: سامانه خدمات الکترونیکی نظام وظیفه شامل سامانه پیامکی، سیستم تلفن گویا و سایت است که خدماتی چون فرایند اعزام به خدمت، رسیدگی به معافیت‌ها، نحوه خروج از کشور و معافیت‌های خارج از کشور، وضعیت مشمولان و وضعیت تعویض کارت پایان خدمت را ارائه می‌کند.

او گفت: تلفن گویای این سامانه به شماره 096480 و شماره سامانه پیامکی 110206010 است.

معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان کرمان گفت: برای کار با سامانه پیامکی کافی است افراد علامت «؟» را به شماره 110206010 پیامک کنند و سامانه، پیامکی حاوی منوی کار با این سیستم را ارسال می‌کند.

سرهنگ پارسا با بیان اینکه مشمولان در صورت علاقه‌مندی به دریافت آخرین وضعیت خود، باید عدد «1» را به همراه کد سخا به سامانه پیامکی پیامک کنند، گفت: این افراد می‌توانند برای اطلاع از وضعیت رسیدگی به پرونده، عدد «2»، کد سخا و کدملی و برای اطلاع از وضعیت رسیدگی به درخواست تعویض کارت، عدد «3»، کدسخا و کدملی را به این شماره پیامک کنند.

او گفت: برای کار با سیستم تلفن گویای سامانه خدمات الکترونیک نظام وظیفه، کافی است افراد با شماره 096480تماس حاصل کرده و با انتخاب شماره «1» از قوانین و مقررات وظیفه عمومی و با انتخاب شماره «2» و درج کد ملی و کد سخا از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان کرمان گفت: مشمولان می‌توانند با انتخاب عدد «3» و درج کد ملی و کد سخا از آخرین وضعیت درخواست خود در مورد کارت هوشمند مطلع ‌شوند.

سرهنگ پارسا گفت: با انتخاب عدد «4» امکان ارتباط با مشاوران این سامانه در راستای کاهش مراجعات حضوری و با هدف تسریع و تسهیل در امور شهروندان برقرار می‌شود.

او گفت: از طریق سامانه تلفن گویا و پیامک ویژه مشمولان، خدماتی چون مشاوره خدمت وظیفه، مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، سؤالات متداول، مقررات و ضوابط مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور به دو زبان فارسی و انگلیسی و اطلاع رسانی و آگاه سازی از مجموعه اخبار و قوانین خدمت وظیفه عمومی ارائه می‌شود.

گزارش تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.