×

کشاورز نمی توان استقلال وکیل را نادیده گرفت

کشاورز نمی توان استقلال وکیل را نادیده گرفت

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا)، با بیان اینکه فلسفه وجودی وکالت دفاع آگاهانه در دادگاه‌هاست، افزود استقلال وکیل امری است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت

کشاورز-نمی-توان-استقلال-وکیل-را-نادیده-گرفت

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا)، با بیان اینکه فلسفه وجودی وکالت دفاع آگاهانه در دادگاه‌هاست، افزود: استقلال وکیل امری است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

 بهمن کشاورز در سالروز استقلال کانون‌های وکلای دادگستری و روز وکیل‌مدافع در استان اردبیل، گفت: کانون اردبیل با داشتن ویژگی‌های مثبت توانسته در مدت کوتاه عمرش از لحاط مدیریت به یکی از کانون‌های برجسته کشور تبدیل شود. کانون اردبیل کانون پیشرویی در اصلاح خود بوده است.

کشاورز با بیان اینکه وکیل از نظر شرعی وکیل اصحاب دعوا است و باید راه را برای اصحاب دعوا هموار و روشن کند، خاطرنشان کرد: اگر امنیت شغلی برای وکیل هموار نشود گفتن حقیقت با محافظه‌کاری خواهد بود و راه برای عدالت‌گری بسته می‌شود.

وی با یادآوری اینکه وکیل باید بدون بیم و هراس بتواند سخنان خود را بیان کند، افزود: نباید در هیچ شرایطی به حقوق ملت لطمه وارد شود.

وی با اشاره به تدوین لایحه جامع وکالت بیان کرد: انتظار داریم در جریان آنچه قرار است درباره ما تصمیم‌گیری شود، باشیم.

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با بیان اینکه در کنار استقلال قاضی باید به استقلال وکلا نیز توجه شود، افزود: امیدواریم شاهد دفاع از حق و قانون، استقلال کانون وکلا و مصونیت وکلای مدافع باشیم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.