×

ذره بین پلیس امنیت روی تخلفات تورهای گردشگری

ذره بین پلیس امنیت روی تخلفات تورهای گردشگری

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با اشاره به نظارت پلیس بر تورهای گردشگری، گفت پلیس امنیت اخلاقی در صورت مشاهده موارد خلاف شئونات اسلامی در تورها، به شدت با آن‌ها برخورد می‌کند

ذره-بین-پلیس-امنیت-روی-تخلفات-تورهای-گردشگری

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با اشاره به نظارت پلیس بر تورهای گردشگری، گفت: پلیس امنیت اخلاقی در صورت مشاهده موارد خلاف شئونات اسلامی در تورها، به شدت با آن‌ها برخورد می‌کند.

 سرهنگ محمد مسعود زاهدیان ، با اشاره به نظارت ناجا بر فعالیت تورهای گردشگری، اظهارکرد: پلیس امنیت اخلاقی در راستای کنترل تورهای گردشگری فعال عمل کرده و برخورد با موارد خلاف شئونات و مقررات جامعه را دستور کار دارد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس براساس ضوابط قانونی با متخلفان برخورد می کند، تصریح کرد: متاسفانه سازمان های سیاستگذار که مسئول نظارت بر فعالیت های این تورها هستند، وظایف خود را به خوبی انجام نمی دهند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با اشاره به اینکه تورهای گردشگری مجوز خود را از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دریافت می کنند، ادامه داد: مسئول مستقیم نظارت بر تورها، این سازمان است، این در حالیست که در این بخش نارسایی وجود دارد و باید مسئولان این حوزه، سطح مداخله خود را افزایش دهند.

به نوشته پلیس ، وی خاطرنشان کرد: برخوردهای اولیه با موارد خلاف شئونات اسلامی و عرفی باید از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گیرد تا پلیس و در نهایت قوه قضاییه مجبور به مداخله نشوند.

زاهدیان تاکید کرد: پلیس امنیت اخلاقی با موارد خلاف قوانین و مقررات عرفی جامعه در تورهای گردشگری به شدت برخورد می کند و در این راستا رده های مختلف توجیه شده اند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.