×

کشاورز نامگذاری امسال، تحولات مثبتی را در کشور ایجاد خواهد کرد

کشاورز نامگذاری امسال، تحولات مثبتی را در کشور ایجاد خواهد کرد

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) تاکید کرد که نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی می‌تواند تحولات مثبتی را در کشور ایجاد کند

کشاورز-نامگذاری-امسال،-تحولات-مثبتی-را-در-کشور-ایجاد-خواهد-کرد

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) تاکید کرد که نامگذاری امسال به نام"اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" می‌تواند تحولات مثبتی را در کشور ایجاد کند.

بهمن کشاورز ، با بیان این مطلب گفت: به نظر می‌رسد که در این نامگذاری، اقتصاد اولویت خاص را دارد و این مسئله عملا در نیمه دوم سال گذشته آشکار شده بود و موضوع فرهنگ و لزوم توسعه و تعمیق آن هم همواره مورد نظر بوده است.

وی افزود: به نظر می‌رسد منظور از توسعه فرهنگ می‌تواند از طریق ایجاد فضای باز در زمینه رسانه، مطبوعات و کتب باشد که قدم اول در راه توسعه فرهنگی است.

کشاورز خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که وصول به اهداف تعیین شده در موارد عنوان شده صرفا با اقدام یکپارچه و سراسری و همدلی مطلق همه مردم ایران بدون توجه به تفاوت‌هایشان از جهت نژاد، زبان، رنگ و قومیت و مذهب میسر است که این یعنی رسیدن به عزم ملی.

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) با تعریفی از مدیریت جهادی ادامه داد: مدیریت جهادی یعنی به حداقل رساندن بروکراسی و فرمالیسم و در عین حال اعمال حداکثر نظارت و بازبینی و پیگیری.

وی در پایان گفت: با توجه به تغییراتی که با تغییر دولت حادث شده و بیش از آن هم انتظار می‌رود، نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری می‌تواند تحولات مثبتی را در کشور ایجاد کند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.