×

بررسی لایحه تجارت در صحن علنی 4 سال زمان می خواهد

بررسی لایحه تجارت در صحن علنی 4 سال زمان می خواهد

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در تشریح گزارش اصلاح لایحه تجارت در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت بررسی و اصلاح لایحه تجارت در صحن علنی مجلس به 4 سال زمان نیاز دارد

بررسی-لایحه-تجارت-در-صحن-علنی-4-سال-زمان-می-خواهد

اسفنانی در تشریح گزارش اصلاح لایحه تجارت در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در تشریح گزارش اصلاح لایحه تجارت در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: بررسی و اصلاح لایحه تجارت در صحن علنی مجلس به 4 سال زمان نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدعلی اسفنانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 17فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، درباره لایحه تجارت اعاده شده از شورای نگهبان گفت: بررسی لایحه تجارت از اوایل مجلس هفتم در کمیسیون های تخصصی مجلس با حضور کارشناسان اتاق بازرگانی، وزارت بازرگانی، قوه قضائیه آغاز شد و زمان تدوین و اصلاح آن به 12 سال قبل بر می گردد.

نماینده مردم فریدن، چادگان و فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: این لایحه در دی ماه سال 90 به تصویب کمیسیون رسید اما شورای نگهبان ایراد گرفت مبنی بر اینکه این لایحه باید در صحن علنی بررسی و تصویب شود.

وی گفت: این لایحه از اواسط دوره هشتم معطل مانده و اگر بخواهیم بررسی آن را در صحن علنی انجام دهیم 4 سال دیگر زمان لازم داریم.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: این لایحه 1261 ماده دارد و کاملا تخصصی است از این رو امکان بررسی آن در صحن علنی وجود ندارد.

نماینده مردم فریدن، چادگان و فریدون شهر در مجلس با بیان اینکه قانون تجارت فعلی مصوب سال 1311 است افزود: تغییرات زیادی در عالم تجارت به ویژه در تجارت الکترونیک صورت گرفته است که در قانون فعلی مغفول مانده است

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.