×

افزایش نرخ کرایه تاکسی ها متوقف شد

افزایش نرخ کرایه تاکسی ها متوقف شد

در حالی که پیش از این نامه‌ای از فرمانداری به سازمان تاکسیرانی شهر تهران برای افزایش 25 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری ابلاغ شده بود، مجددا طی نامه‌ای عدم اجرای افزایش 25 درصدی کرایه‌ها ابلاغ و زمان اجرایی شدن افزایش کرایه‌ها به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها موکول شده است

افزایش-نرخ-کرایه-تاکسی-ها-متوقف-شد

در حالی که پیش از این نامه‌ای از فرمانداری به سازمان تاکسیرانی شهر تهران برای افزایش 25 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری ابلاغ شده بود، مجددا طی نامه‌ای عدم اجرای افزایش 25 درصدی کرایه‌ها ابلاغ و زمان اجرایی شدن افزایش کرایه‌ها به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها موکول شده است.

ایسنا: طی این نامه که روز گذشته به سازمان تاکسیرانی ابلاغ شده است، زمان افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها موکول شده و افزایش یکپارچه کرایه تاکسی‌ها با نظر دولت و فرمانداری در دستور کار قرار گرفته است.

بنابراین سازمان تاکسیرانی تابع اعلام نظر فرمانداری خواهد بود و هیچگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جاری تا زمان اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی ابلاغ و اجرایی نخواهد شد.

زمان اجرا و میزان افزایش یکپارچه کرایه‌های تاکسی بسته به نظر دولت خواهد بود اما در این میان این شهروندان و رانندگان تاکسی هستند که از روزهای قبل از شروع تعطیلات سال نو و نیز روزهای اخیر پس از تعطیلات با تغییر قیمت‌ها مواجه شده‌اند. در حالی که مراجع رسمی عدم افزایش نرخ کرایه‌ها را اعلام می کنند آنچه که شهروندان در سطح شهر با آن مواجه هستند ، افزایش نرخ‌ها به صورت غیر رسمی است. این شرایط ابهام‌آمیز و یک بام و دو هوا افزایش نارضایتی بین مردم قبل از اجرای هدفمندی یارانه‌ها را به دنبال خواهد داشت.

منبع : امروز فردا را می سازیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.