×

فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ) و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد (UNIC) برگزار میکند

فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ) و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد (UNIC) برگزار میکند

فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ) و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد (UNIC) سومین کارگروه پژوهشی – کاربردی شبیه سازی شورای امنیت سازمان ملل متحد را برگزار می کند شمار محدودی از علاقه مندان به این برنامه می توانند در این کارگروه ثبت نام نمایند

فصلنامه-مطالعات-بین-المللی-(ISJ)-و-مرکز-اطلاعات-سازمان-ملل-متحد-(UNIC)-برگزار-میکند وکیل 

سومین کارگروه پژوهشی- کاربردی شبیه سازی شورای امنیت

فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ) و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد (UNIC) سومین کارگروه پژوهشی – کاربردی شبیه سازی شورای امنیت سازمان ملل متحد را برگزار می کند. شمار محدودی از علاقه مندان به این برنامه می توانند در این کارگروه ثبت نام نمایند.

ساله حقوق-فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ) و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد (UNIC) سومین کارگروه پژوهشی – کاربردی شبیه سازی شورای امنیت سازمان ملل متحد را برگزار می کند. شمار محدودی از علاقه مندان به این برنامه می توانند در این کارگروه ثبت نام نمایند.

 زمان:

پنجشنبه 27 شهریور 1393

برنامه:

شناخت شورای امنیت، فراگیری روش های نوین آموزش و پژوهش با تاکید بر مدل های شبیه سازی، اجرای نقش شورای امنیت و گزارشگر ویژه سازمان ملل و تمرین مدل شورای امنیت. یک ماه پیش از برگزرای مدل شبیه سازی،‌ یک کارگروه آموزشی، تحقیقاتی برای آمادگی در کنفرانس در محل مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد درتهران برگزار خواهد شد.

 مزایا و بهره مندی:

این کار گروه یک برنامه تحقیقاتی-کاربردی است. به شرکت کنندگان فعال در برنامه گواهی شرکت در دوره از سوی فصلنامه مطالعات بین المللی و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد ارایه می شود. شرکت کنندگانی که مقالات با استاندارد علمی – پژوهشی در موضوع برنامه تالیف نمایند در ISJ به چاپ می رسد.

شرایط ثبت نام و پذیرش:

- معرفی نامه از دانشگاه برای استادان دانشگاه و از دستگاه اجرایی مربوطه برای مدیران  و کارشناسان ارشد دولتی و غیرحکومتی.

- توصیه نامه از استادان عضو هیات تحریریه یا مشاوران بین المللی فصلنامه یا از استادان شناخته شده کشور.

- نامه درخواست به همراه 1 قطعه عکس، نشانی و شماره تماس. ضمن اینکه هر فرد در یک تیم سه نفره دانشگاهی یا تحقیقاتی با دیگر تیم های تحقیقاتی به رقابت علمی و پژوهشی خواهد پرداخت.لذا توصیه می شود شرکت کنندگان در قالب یک تیم سه نفره ثبت نام کنند. در غیر این صورت دبیرخانه کارگروه با توجه به رزومه و تسلط علمی – پژوهشی داوطلبان آنها را در تیم های سه نفره پژوهشی – کاربردی قرار خواهد داد. در پایان دوره سه تیم ممتاز این برنامه معرفی خواهند شد.

- واریز هزینه ثبت نام، کتاب، فصلنامه، پذیرایی… و شرکت در کارگروه به مبلغ دو میلیون و پانصد هزار ریال به حساب سیبا 0105434324008 بانک ملی به نام فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ). (دانشجویان با ارایه مدرک معتبر و با احتساب تخفیف 2.000.000 ریال)

نشانی و مهلت ارسال مدارک:

علاقه مندان همه مدارک را از طریق ایمیل تا یکم خرداد به نشانی [email protected]  و یا [email protected] ارسال کنند.

شماره تماس ضروری: 09125911787

منبع : رساله حقوق

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.