×

ارتقاء فرهنگ و بهداشت راهبرد اصلی برنامه های سازمان زندانهاست

ارتقاء فرهنگ و بهداشت راهبرد اصلی برنامه های سازمان زندانهاست

مدیرکل زندان‌های کرمانشاه در مراسم روز جهانی بهداشت گفت ارتقاء فرهنگ و بهداشت راهبرد اصلی برنامه‌های سازمان زندان‌ها در سال جدید است

ارتقاء-فرهنگ-و-بهداشت-راهبرد-اصلی-برنامه-های-سازمان-زندانهاست وکیل 

مدیرکل زندان‌های کرمانشاه در مراسم روز جهانی بهداشت گفت: ارتقاء فرهنگ و بهداشت راهبرد اصلی برنامه‌های سازمان زندان‌ها در سال جدید است.

 همزمان با روز جهانی بهداشت در مراسمی ضمن تقدیر از فعالان حوزه بهداشت و درمان زندان‌های کرمانشاه، ارتقاء فرهنگ و بهداشت به عنوان اولویت اصلی برنامه‌های سازمان زندان‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

اژدر اسدبیگی مدیرکل زندان‌های کرمانشاه با برشمردن اهداف اصلاحی و تربیتی سازمان زندان‌ها ارتقاء سطح سلامت مددجویان را مهم توصیف کرد.

این مقام مسئول با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی دست‌اندرکاران در حوزه‌های مختلف را خواستار شد.

وی با اشاره به اولویت برنامه‌های اجرایی سازمانی در سال جدید، نکات مورد تاکید رئیس سازمان زندان‌ها پیرامون ارتقای سطح فرهنگ و بهداشت را تشریح کرد.

در این دیدار دکتر امیر پاشاروش رئیس اداره بهداشت و درمان اداره کل زندان‌های استان با تاکید بر استمرار تلاش‌های کارکنان، تصریح کرد: توجه مسئولان زندان های استان به توسعه بهداشت و درمان زندانیان همچنین حمایت همه‌جانبه از برنامه‌های بخش سلامت عامل مهمی بر اثربخشی و کارآمدی فرآیندهای انجام کار و تقویت روحیه خدمتی کارکنان است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.