×

امسال طرح معاینه اولیه مشمولان در کلیه استان ها اجرایی خواهد شد

امسال طرح معاینه اولیه مشمولان در کلیه استان ها اجرایی خواهد شد

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت در سال جاری طرح معاینه اولیه مشمولان با حضور 1031 پزشک، در کلیه استان های کشور اجرایی خواهد شد

امسال-طرح-معاینه-اولیه-مشمولان-در-کلیه-استان-ها-اجرایی-خواهد-شد وکیل 

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: در سال جاری طرح معاینه اولیه مشمولان با حضور 1031 پزشک، در کلیه استان های کشور اجرایی خواهد شد.

سرهنگ رحمان علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا، در تشریح این خبر گفت: در اجرای ماده 41 قانون خدمت وظیفه عمومی، مبنی بر معاینه دقیق مشمولان، طرح بکارگیری پزشکان معاین اولیه با حضور هزار و 31 نفر پزشک معتمد از سراسر کشور در سال جاری درکلیه استان ها اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: با اجرای این طرح، معاینه دقیق و صحیح مشمولان و در نهایت تأمین نیروی سالم مراکز آموزش نیروهای مسلح امکان پذیر خواهد شد.

معاون احضار و اعزام این سازمان بیان داشت: دراین طرح، مشمول با مراجعه به نزدیکترین دفترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) محل سکونت خود ، درخواست خود را توسط کاربران مربوط در سامانه وظیفه عمومی به ثبت رسانده و سامانه مذکور نیز به صورت خودکار مشمول را برای معاینه اولیه به پزشک مورد نظر معرفی و وی می بایست برای تکمیل فرم معاینه به پزشک تعیین شده مراجعه کند.

سرهنگ علیدوست با بیان این مطلب که در طرح معاینه اولیه مشمولان تا حد امکان پزشکان شاغل در نیروهای مسلح بکارگیری شده اند، افزود: در حال حاضر طرح مذکور در تهران اجرایی شده و اسامی حدود 107 پزشک، با در نظر گرفتن آدرس مطب و نزدیکی محل سکونت مشمولان، در 113 دفتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +10) موجود است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلیه دفاتر (پلیس +10) تهران در این زمینه فعال هستند و امیدواریم با بکارگیری پزشکان نیروهای مسلح و اجرای این طرح بتوانیم گامی مثبت برای رفع مشکلات مشمولان برداریم.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.