×

مجمع مدیران کل امور اداری قوای سه گانه را برگزار شد

مجمع مدیران کل امور اداری قوای سه گانه را برگزار شد

طی یکصدمین جلسه مجمع مدیران کل امور اداری قوای سه گانه در خصوص مباحث مرتبط با امور اداری و نکاتی از قوانین و بخشنامه‌های مربوط به سال جدید، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت

مجمع-مدیران-کل-امور-اداری-قوای-سه-گانه-را-برگزار-شد وکیل 

طی یکصدمین جلسه مجمع مدیران کل امور اداری قوای سه گانه در خصوص مباحث مرتبط با امور اداری و نکاتی از قوانین و بخشنامه‌های مربوط به سال جدید، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 یکصد و شصت و پنجمین جلسه مجمع مدیران کل امور اداری و منابع انسانی قوای سه گانه به میزبانی وزارت دادگستری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سعیدی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر دادگستری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، با اشاره به این مطلب که سال پیش رو توسط مقام معظم رهبری، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری گردیده است، گفت اگر بتوانیم مشکلات را در این دو مقوله اساسی و مهم حل و فصل نماییم در واقع تمامی مشکلات ما در زمینه‌های مختلف رفع خواهند شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اشاره مقام معظم رهبری به عزم ملی نشان دهنده توجه ایشان به عموم و آحاد ملت است و مدیریت توام با اخلاص لازمه تحقق این شعار می‌باشد.

سعیدی در ادامه ضمن بیان این مطلب که بحث آموزش کارکنان بسیار جدی بوده و می‌بایست مورد توجه ویژه این مجمع قرار گیرد گفت: پیامد‌ها و خروجی کار این مجمع همواره منشا خیر و تحول بوده و خوشبختانه برگزاری جلسات آن نیز منظم و هماهنگ بوده است.

قائمی مدیر کل امور اداری و منابع انسانی وزارت دادگستری نیز به عنوان میزبان این جلسه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری منظم جلسات این مجمع، در خصوص اقدامات صورت گرفته در وزارت دادگستری و در حوزه امور اداری توضیحاتی ارایه کرد.

در خلال این جلسه در خصوص اخبار و اطلاعات در حوزه منابع انسانی، مباحث مرتبط با قانون بودجه سال 1393 و سایر موارد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.