×

پیش خوان خدمات را به خانه مردم بردیم

پیش خوان خدمات را به خانه مردم بردیم

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت ما پیشخوان خدمات را به خانه مردم بردیم تا آنها بتوانند ارتباط مستقیمی با سازمان جهانی مالکیت داشته باشند

پیش-خوان-خدمات-را-به-خانه-مردم-بردیم وکیل 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ما پیشخوان خدمات را به خانه مردم بردیم تا آنها بتوانند ارتباط مستقیمی با سازمان جهانی مالکیت داشته باشند.

احمد تویسرکانی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: همایش روز جهانی مالکیت معنوی در زمینه رشد و توسعه مالکیت گام برمی‌دارد که خوشبختانه در چنین سالروزی همایش مالکیت معنوی برگزار شده است که می‌تواند در توسعه اقتصادی نقش مهمی ایفا کند.

وی ادامه داد: با توجه به شعاری که مقام معظم رهبری مطرح کردند مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است که خوشبختانه نیروهای ارزشمند و اهل فکر و بزرگی که امروز داریم می‌توانند موتور محرکی در راستای اقتصاد مقاومتی باشند.

تویسرکانی افزود: اگر در اقتصاد ما بستر بر مبنای اقتصاد مقاومتی است می‌توانیم به اقتصاد مطلوب دست یابیم؛ همایش مالکیت معنوی که امروز برگزار شد از اندیشه‌ها و صحبت های صاحب نظران و افراد خارجی استفاده کرد تا در راستای تقویت و توسعه مالکیت فکری گام برداشته و استفاده بهینه از سرمایه ارزشمند صورت گیرد که امیدواریم چنین همایشی با مشارکت بخش های اقتصادی، بورس و مشارکت سازمان جهانی بتواند گامی موثر بردارد.

معاون قوه قضاییه افزود: جایگاه کشور از نظر توسعه مالکیت معنوی ارتقا داشته است در واقع در حوزه مالکیت صنعتی ما توانستیم عضو کنوانسیون بین المللی شده و سند الحاق همکاری بین المللی را ثبت کنیم.

تویسرکانی بیان کرد: امروز شاهد ثبت برند داخلی در کشور هستیم همچنین 4 هزار برند تجاری در کشور به ثبت رسیده است که مورد حمایت قرار گرفته است؛ ما توانستیم زمینه ثبت اختراع بین‌المللی و طرح صنعتی را توسعه دهیم.

وی ادامه داد: پیشخوان خدمات را به خانه مردم بردیم و همچنین توانستیم در راستای ارائه خدمات ثبت مالکیت صنعتی از شیوه خوبی استفاده کنیم؛ در زمینه تجاری‌سازی اختراعات در کشور که نیاز کشور بود نیز اقدامات موثری انجام داده و تسهیلات لازم را در این زمینه فراهم کردیم تا اختراعات با امکان تجاری سازی در کوچکترین زمان صورت گیرد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.