×

مراقب فروش داروهای تقلبی در اینترنت باشید

مراقب فروش داروهای تقلبی در اینترنت باشید

رئیس پلیس فتا غرب تهران درباره فروش داروهای تقلبی در اینترنت هشدار داد

مراقب-فروش-داروهای-تقلبی-در-اینترنت-باشید وکیل 

رئیس پلیس فتا غرب تهران درباره فروش داروهای تقلبی در اینترنت هشدار داد.

 سرهنگ اصغر باقریان، رئیس پلیس فتا غرب تهران در این باره گفت: افرادی که با داروهای تقلبی تجارت می‌کنند، کلاهبرداران کوچکی نیستند چرا که در حال حاضر خرید و فروش داروهای تقلبی تبدیل به یک تجارت جهانی و برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: قیمت داروها در اینترنت بسیار ارزان‌تر است اما بیشتر اوقات داروهای فروخته شده تقلبی هستند و این به بهای به خطر انداختن سلامتی انسان تمام می‌شود به همین دلیل پلیس فتا غرب استان تهران عملیاتی گسترده را برای مبارزه با عرضه داروهای تقلبی در اینترنت آغاز کرده است.

باقریان تشریح کرد: شهروندان نباید به تبلیغات فروش دارو و تجهیزات پزشکی در سایت‌های اینترنتی توجه کنند زیرا بررسی‌ها نشان می‌دهد اکثر این وب سایت‌ها اقدام به فروش تجهیزات تقلبی پزشکی و دارویی غیر مجاز و خطرناک کرده و بخشی از آنها نیز از این طریق کلاهبرداری می‌کنند و بدون اینکه کالایی تحویل دهند وجهی را دریافت کرده و مشتریان هم که هیچ نشانی از آنها ندارند مجبورند برای همیشه قید پول خود را بزنند.

رئیس پلیس فتا غرب تهران از کاربران خواست: با حفظ هوشیاری و رعایت هشدارهای ارائه شده از سوی مراجع انتظامی خود را از دام بزهکاران مصون نگه دارند.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.