×

اجرای نرخ جدید کرایه ها از 16 اردیبهشت

اجرای نرخ جدید کرایه ها از 16 اردیبهشت

استاندار تهران با اشاره به اینکه مصوبه شورای شهر در خصوص افزایش کرایه‌های حمل و نقل از 16 اردیبهشت در تهران عملیاتی خواهد شد، گفت در حال حاضر برنامه‌ای برای ثبت‌نام مسکن مهر در استانداری پیش‌بینی نشده است

اجرای-نرخ-جدید-کرایه-ها-از-16-اردیبهشت وکیل 

استاندار تهران با اشاره به اینکه مصوبه شورای شهر در خصوص افزایش کرایه‌های حمل و نقل از 16 اردیبهشت در تهران عملیاتی خواهد شد، گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای ثبت‌نام مسکن مهر در استانداری پیش‌بینی نشده است.

فارس: ‌سید حسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان تهران که صبح امروز با حضور اعضاء برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌نرخ‌های جدید حمل و نقل در شهر تهران از 16 اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچگونه تغییری در مصوبه شورای شهر در خصوص نرخ جدید حمل و نقل عمومی اعمال نخواهد شد، گفت:‌ کرایه‌ها در همان اساس و طبق مصوبه شورا انجام می‌پذیرد.

استاندار تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در آینده نرخ‌های کرایه‌های حمل و نقل تغییر پیدا می‌کند یا خیر، گفت: ‌اگر بخواهیم این کار را صورت بدهیم از طریق شورای شهر و مراحل قانونی انجام بپذیرد.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها دولت حمایتی را از رانندگان انجام خواهد داد یا خیر، گفت: بزودی برنامه‌های این بخش برای حمایت از رانندگان عمومی از جمله اتوبوس و مترو اعلام خواهد شد.

استاندار تهران در پایان گفت:‌ در حال حاضر برنامه‌ای برای ثبت‌نام مسکن مهر در تهران نداریم.

منبع : امروز فردا را می سازیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.