×

پیام اینترپل ایران برای دستگیری عبدالمالک ریگی

پیام اینترپل ایران برای دستگیری عبدالمالک ریگی

پیام اینترپل ایران برای دستگیری عبدالمالک ریگی

پیام-اینترپل-ایران-برای-دستگیری-عبدالمالک-ریگی

اینترپل ایران از سازمان بین المللی پلیس جنایی خواست برای دستگیری «عبدالمالک ریگی» که سرکرده یک گروهک تروریستی در شرق کشور است همکاری همه جانبه داشته باشد...

به دنبال جنایت تروریستی عوامل دست نشانده گروهک «ریگی» در منطقه پیشین شهرستان «سرباز» استان سیستان و بلوچستان که شهادت و زخمی شدن گروهی از مسئولان و فرماندهان نظامی ، سران قبایل و مردم را به همراه داشت تجسس اینترپل ایران برای ردیابی مجرمان آغاز شد.

امروز اینترپل ایران از سازمان بین المللی پلیس جنایی خواست برای مقابله با جنایت های گروهک تروریستی ، شناسایی و دستگیری سرکرده آن (عبدالمالک ریگی) و عوامل وابسته ، پاکستان را هم مجاب به همکاری همه جانبه کند.

شواهد نشان می دهد این تروریست با نام های مستعار به کشورهای مختلف ازجمله امارات متحده عربی ، عربستان ، قطر و ... نیز تردد دارد.پلیس ایران اعلام کرد : مهم ترین هدف اعضای این گروهک که از سوی برخی کشور ها کمک مالی ، تسلیحاتی و اطلاعاتی دریافت می کنند ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی است.آنان تحقق خواسته شوم خود را با بمبگذاری ، ترور ، آدم ربایی ، راهزنی ، دستبرد مسلحانه و سلب آسایش مردم ایران دنبال می کنند.

بنا به اعتراف های «عبدالحمید» که برادر سرکرده گروهک تروریستی «ریگی» است «عبدالمالک» همسر ، مادر و سه فرزندش را نیز در خواب کشته و از 12 سالگی به شبکه های سازمان یافته پیوسته است.

دادستانی سیستان و بلوچستان اعلام کرده ، محاربه و افساد فی الارض از طریق سرکردگی گروهک تروریستی ، آدم ربایی مسلحانه ، بستن راه مردم بی گناه در «تاسوکی» و «دارزین» و به شهادت رساندن شماری از مردم ، درگیری با پلیس در نقاط مختلف استان و حمله به پاسگاه های مرزی از جمله جرم های سنگین «عبدالمالک» و همدستانش است.گزارش ایسکانیوز می افزاید ، همچنین تخریب و به آتش کشیدن اموال و خودروهای عمومی و خصوصی ، تهیه و حمل و نگهداری انواع سلاح و مهمات و تجهیزات ساخت بمب ، ربودن اتباع خارجی با هدف ایجاد رعب و وحشت ، تشویش اذهان و اخلال در امنیت عمومی با انگیزه مقابله با نظام ، گروگانگیری مسلحانه 22 شهروند در جاده «چابهار - نوبندیان» بخشی دیگر از جنایت های گروهک «ریگی» موسوم به «جندا...» است.

منبع:ایسکانیوز
 

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.