×

فراخوان مشمولان دیپلم و زیر دیپلم به خدمت وظیفه عمومی

فراخوان مشمولان دیپلم و زیر دیپلم به خدمت وظیفه عمومی

تمام مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت در تاریخ نوزدهم اردیبهشت سال جاری برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند

فراخوان-مشمولان-دیپلم-و-زیر-دیپلم-به-خدمت-وظیفه-عمومی وکیل 

تمام مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت در تاریخ نوزدهم اردیبهشت سال جاری برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

 سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان تمام مشمولان غایب و غیر غایب متولد 1355 تا پایان اردیبهشت ماه 1375 برای انجام خدمت دوره ضرورت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: تمام مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال‌های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1393 از سازمان وظیفه عمومی ناجا دریافت کرده‌اند باید رأس ساعت، تاریخ، محل و مراکز تعیین شده به منظور اعزام به خدمت دوره ضرورت حضور به هم رسانند.

مشمولان ساکن تهران بزرگ

تمام مشمولان دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال1393 هستند باید رأس ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 20/2/1393 به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور یافته تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایر استان‌های کشور

تمام مشمولان دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1393 هستند باید رأس ساعت 7 صبح شنبه مورخ 20/2/1393 به محل ومراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور یافته تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است، به موجب قانون، تمام متولدین سال‌های 1355 تا پایان اردیبهشت ماه سال 1375 مشمول قانون خدمت وظیفه عمومی بوده و باید جهت تعیین تکلیف مشمولیت خود را به سازمان معرفی نمایند. چنانچه در مهلت های مقرر قانونی خود را به سازمان معرفی ننمایند غایب شناخته شده و طبق ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

همچنین آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده‌اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کرده و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند.

گفتنی است ، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.