×

درصد خطا و اشتباه کارشناسان باید کاهش یابد

درصد خطا و اشتباه کارشناسان باید کاهش یابد

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت امروزه مبنای اصلی بسیاری از آرا قضات نظر کار‌شناسان است، در نتیجه باید میزان انحراف، خطا و اشتباه بین کار‌شناسان کاهش یابد

درصد-خطا-و-اشتباه-کارشناسان-باید-کاهش-یابد

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروزه مبنای اصلی بسیاری از آرا قضات نظر کار‌شناسان است، در نتیجه باید میزان انحراف، خطا و اشتباه بین کار‌شناسان کاهش یابد.

جمال انصاری در جلسه تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره کانون کار‌شناسان رسمی قوه قضاییه، اظهار کرد: شاید تلاش برای ارتقای هیات مدیره کانون کار‌شناسان رسمی قوه قضائیه در استان قزوین امری دشوار باشد، ولی امکان‌پذیر است، به شرط آنکه صحت امور و بهبود امور را بیش از گذشته در برنامه‌هایمان داشته باشیم.

انصاری تصریح کرد: امروز نظر کار‌شناسان در بسیاری از موارد مبنای رای قاضی است، در نتیجه باید میزان انحراف، خطا و اشتباه را کاهش داد تا در روند دستگاه قضایی به احقاق حق بیش از پیش کمک شود.

وی تصریح کرد: در مجموعه شما این رفتارهای جمعی است که کار را پیش می‌برد، در همین راستا باید رفتارهای سازمانی منطبق با چارچوب‌ها و اخلاق باشد.

در ادامه فضل‌علی رحیمی عضو هیات مدیره جدید کانون کار‌شناسان رسمی قوه قضائیه در استان قزوین اظهار کرد: لازم است از تلاش‌های هیات مدیره قبلی تشکر کنیم و امیدواریم هیات مدیره کانون کار‌شناسان رسمی قوه قضائیه در استان قزوین در دوره دوم فعالیت خویش بتواند گام‌های موثری را بردارد.

رحیمی هدف هیات مدیره جدید کانون کار‌شناسان رسمی قوه قضائیه را گسترش فعالیت‌ها ذکر کرد و افزود: در جهت تحقق این هدف تمام تلاش خود را خواهیم کرد و یکی از اقدامات در گام نخست تغییر مکان هیات مدیره کانون کار‌شناسان رسمی قوه قضائیه در استان قزوین به مکانی بزرگ‌تر است تا پاسخگویی به ارباب رجوع در شأن آن‌ها انجام شود.

وی در پایان یادآورشد: راه اندای سایت، برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی و برپایی سمینار‌ها از دیگر برنامه‌های هیات مدیره کانون کار‌شناسان رسمی قوه قضائیه در استان قزوین است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.