×

تصویب کلیات طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت

تصویب کلیات طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از بررسی گزارش عملکرد برخی از کمیته‌های تخصصی کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت کلیات طرح یک فوریتی افزایش نرخ بار‌وری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشورتصویب شد

تصویب-کلیات-طرح-افزایش-نرخ-باروری-و-پیشگیری-از-کاهش-رشد-جمعیت

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از بررسی گزارش عملکرد برخی از کمیته‌های تخصصی کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: کلیات طرح یک فوریتی افزایش نرخ بار‌وری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشورتصویب شد.

عبدالوحید فیاضی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات جلسه امروز یک‌شنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس،‌گفت: در جلسه کمیسیون آموزش مجلس گزارش عملکرد برخی از کمیته‌های تخصصی این کمیسیون بررسی شد.

نماینده مردم محمود‌آباد و نور در مجلس شورای اسلامی، با یاد‌اوری دستور کار دیگر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، افزود: طرح یک فوریتی افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور در جلسه کمیسیون آموزش مطرح و کلیات آن به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین از حضور خانم خزعلی مسئول دبیرخانه شورای زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمان بررسی طرح افزایش نرخ باروری خبر داد و تصریح کرد: اعضای کمیسیون آموزش مجلس پس از تصویب کلیات این طرح وارد بررسی جزییات آن شدند.

    

پست های مرتبط

نظرات (2)

  • رحمن1393-02-30 پاسخ

    بنام خدا.چی بخواهیم یانخواهیم بعلت فقددرآمدنسبی وگسترش بیکاری وگرانی روزافزون خصوصاافزایش نرخ حامل های انرژی کسب وکاررافلج کرده وتامین معاش رامحال ازطرفی آنهایی که به هرطریق ممکن موفق به اخذدفترچه تامین اجتماعی شده اندگرچه رقمی که بعهده تامین اجتماعی است چشم گیرنیست.سازمان تامین اجتماعی برای فرزندچهارم دفترچه درمان صادرنمیکند.چگونه میشود؛خانواده تشکیل دادوبچه دارشد؟مگرافرادخاص که همیشه بودند.هستندخواهندبود

  • مهم نیست که کی هستیم آمارها نشان می دهد...1393-02-30 پاسخ

    وقتی که مردان با عناوین خنده داری مثل مهریه و نفقه و...در زندان هستند؛ چگونه جمعیت افزایش پیدا کند؟ در زندان که نمی شود تولید مثل کرد.نخندید گریه دارد!؟

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.