×

لایحه خانواده راهی صحن مجلس می‌شود

لایحه خانواده راهی صحن مجلس می‌شود

لایحه خانواده راهی صحن مجلس می‌شود

لایحه-خانواده-راهی-صحن-مجلس-می‌شود وکیل 

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ایرادات شورای نگهبان از لایحه خانواده اصلاح شده است، گفت: لایحه خانواده به هیئت رئیسه مجلس ارجاع تا در صحن علنی مجلس مطرح شود.
خانه ملت: فرهاد تجری با اشاره به بررسی لایحه موافقت‌نامه استرداد مجرمین بین ایران با کشورهای تاجیکستان و عراق توسط کمیسیون حقوقی و قضایی ادامه داد: لایحه استرداد مجرمان بین دولت ایران با عراق و کشور تاجیکستان پس از بررسی به تأیید کمیسیون حقوقی و قضایی رسید.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لایحه موافقتنامه همکاری قضایی و حقوقی در امور کیفری بین ایران و عراق (اعاده شده از سوی شورای نگهبان)  نیز بررسی و تأیید شد.

وی با اشاره به این‌که لایحه موافقتنامه همکاری حقوقی و قضایی در امور مدنی و احوال شخصیه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق (اعاده شده ازسوی شورای نگهبان) نیز از دیگر مواردی است که امروز توسط کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بررسی شد، گفت: کمیسیون این لایحه را نیز تأیید کرد؛ این موارد پس ازتأیید در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می‌شود.  

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که  موافقتنامه استراداد مجرمین بین دولت ایران و جمهوری بلاروس نیز به تأیید کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس رسید، گفت: ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه خانواده نیز امروز در کمیسیون قضایی و حقوقی بررسی و اصلاح شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به رفع ایرادات، لایحه خانواده آماده مطرح شدن در صحن علنی مجلس است.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.