×

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور خدمت‌ رسانی بی عیب و نقص؛ اولویت سال 91 پزشکی قانونی است

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور خدمت‌ رسانی بی عیب و نقص؛ اولویت سال 91 پزشکی قانونی است

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور خدمت‌ رسانی بی عیب و نقص؛ اولویت سال 91 پزشکی قانونی است

رییس-سازمان-پزشکی-قانونی-کشور-خدمت‌-رسانی-بی-عیب-و-نقص؛-اولویت-سال-91-پزشکی-قانونی-است

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: پزشکی قانونی باید به عنوان سازمانی الگو و ایده‌آل مطرح شود و امسال خدمات رسانی بی‌عیب و نقص به مردم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، احمد شجاعی در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین همایش مدیران سازمان در ساری گفت: سال 1390 برای پزشکی قانونی سالی خوب و پر از موفقیت بود که عمده تلاش ما در این سال به ارتقای معیشتی پزشکان کارمندان و متخصصان معطوف شد.

وی با تأکید بر اینکه حقوق و مزایای کارکنان در سال های گذشته متناسب با نوع فعالیت آنان نبود، افزود: همکاران پزشکی قانونی با روحیه ای بلند و فداکاری وظیفه خود را انجام داده اند و مشکل کمبود حقوق هر چند منجر به تعطیلی مراکز در برخی استان ها شد اما خللی به ارائه خدمات و انجام وظیفه همکاران وارد نکرد.

شجاعی با اشاره به عدم اجرای فوق العاده خاص پرسنل در سال گذشته تصریح کرد: اعتبار لازم برای پرداخت بخشی از فوق العاده خاص کارکنان پزشکی قانونی در بودجه سال 1391 در نظر گرفته شده است و امسال این پرداختی انجام می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به کمبود یا نامناسب بودن فضای فیزیکی در برخی مراکز استانی افزود: در هفته آخر سال گذشته ساخت هشت پروژه جدید در استان ها آغاز شد که پروژه ساختمان پزشکی قانونی استان مازندران هم یکی از آنهاست که ظرف دو سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور ارتقای کیفیت خدمات پزشکی قانونی را شعار امسال این سازمان عنوان کرد و گفت: همان طور که برای ارتقای معیشت و حفظ شأن همکاران تلاش می کنیم ارتقای کیفیت خدمات نیز در دستور کار قرار دارد و بر این اساس امسال نباید شاهد هیچ گونه ضعف و کوتاهی در ارائه خدمات باشیم.

وی اظهارکرد: پزشکی قانونی سازمانی خدمت رسان است و در اکثر استان ها در موضوع تکریم ارباب رجوع رتبه نخست را کسب کرده، در سال جاری نیز قصد داریم با ارتقای کیفیت خدمات و سرعت عمل در پاسخگویی، پزشکی قانونی را به عنوان سازمانی الگو مطرح کنیم.

شجاعی در پایان تأکید کرد: پزشکی قانونی سازمانی سالم و خدمت رسان است که کمترین تخلف و کوتاهی در آن وجود دارد و انتظار می رود در سال جاری همین میزان کم نیز به طور کامل حذف شود.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.