×

قوه قضائیه مرجع برخورد با تخلفات پذیرش دانشجویان بورسیه است

قوه قضائیه مرجع برخورد با تخلفات پذیرش دانشجویان بورسیه است

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت مجلس شورای اسلامی بر تخلفات صورت گرفته در اعزام دانشجویان بورسیه به خارج کشور نظارت دارد، اما در نهایت قوه قضائیه مرجع برخورد با تخلف از آیین‌نامه‌ها و ضوابط پذیرش بورس است

قوه-قضائیه-مرجع-برخورد-با-تخلفات-پذیرش-دانشجویان-بورسیه-است وکیل 

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی بر تخلفات صورت گرفته در اعزام دانشجویان بورسیه به خارج کشور نظارت دارد، اما در نهایت قوه قضائیه مرجع برخورد با تخلف از آیین‌نامه‌ها و ضوابط پذیرش بورس است.

"ابوالفضل ابوترابی" ، با اشاره به اظهارات مقامات وزارت علوم در زمینه تخلفات صورت گرفته در اعزام دانشجویان بورس به خارج کشور در دولت گذشته اظهار داشت: قطعا دستگاه قضا و همچنین مجلس شورای اسلامی در این زمینه ورود پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: قوه قضائیه کمیسیون‌هایی تحت عنوان پیشگیری از اتلاف بیت‌المال دارد و از آنجا که در اعزام دانشجویان بورس به خارج از کشور، افرادی که از نظر قانونی حق استفاده از این منابع مالی و انسانی را نداشته‌اند، از آن برخوردار شده‌اند لذا در این زمینه تخلف صورت گرفته و جرم محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در این زمینه نقش نظارتی دارد اما در نهایت قوه قضائیه مرجع برخورد با تخلف از آیین‌نامه‌ها و ضوابط پذیرش بورس است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.