×

آمورش مسائل حقوقی در یگان های نظامی و انتظامی هرمزگان

آمورش مسائل حقوقی در یگان های نظامی و انتظامی هرمزگان

سازمان قضایی نیروهای مسلح استان هرمزگان با برنامه‌ریزی مناسب توانست به رکورد بالغ بر 28 هزار نفر ساعت آموزش نیروی مسلح در سال 1392 برسد

آمورش-مسائل-حقوقی-در-یگان-های-نظامی-و-انتظامی-هرمزگان وکیل 

سازمان قضایی نیروهای مسلح استان هرمزگان با برنامه‌ریزی مناسب توانست به رکورد بالغ بر 28 هزار نفر ساعت آموزش نیروی مسلح در سال 1392 برسد.

در این دوره‌ها 5389 نفر از پایوران و سربازان وظیفه یگان‌های نظامی و انتظامی استان با مسائل حقوقی و قضایی آشنا شدند.

طی این مدت 85 دوره مختلف در 44 یگان وابسته به ارتش، سپاه و نیروی انتظامی همچنین اداره کل اطلاعات استان و یگان حفاظتی سازمان انرژی اتمی به همت قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح استان برگزار شده است.

از این تعداد 24 دوره در 13 یگان سپاه برگزار شده و 530 نفر از کارکنان به میزان 4684 نفر ساعت با مسائل حقوقی و قضایی آشنا شده‌اند.

همچنین در 14 یگان وابسته به ارتش نیز 34 دوره آموزشی برگزار شده که طی این دوره‌ها 4300 نفر به میزان 19000 نفر ساعت آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.

برگزاری 24 دوره آموزشی در 15 یگان نیروی انتظامی استان از دیگر فعالیت‌ها در این زمینه بوده که 554 نفر به میزان 4387 نفر ساعت تحت آموزش قرار گرفته‌اند.

عناوین دوره‌های برگزار شده عبارت است از دانستنی‌های حقوقی و قضایی، قانون بکارگیری سلاح، آشنایی با حقوق شهروندی، تکالیف و وظایف ضابطین، جاسوسی و جرایم علیه امنیت، قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح، مسئولیت فرماندهان از منظر قوانین و جرایم مواد مخدر.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.