×

کتاب ایران و روابط بین الملل

کتاب ایران و روابط بین الملل

کتاب ایران و روابط بین‌الملل در زمرهٔ کتب علوم سیاسی جای می‌گیرد و سیاست‌های حاکم برجهان امروز در پنج قاره جهان را مورد بررسی و وضع و موقعیت ایران را از هر جهت با توجه به سیاست‌های مذکور دنیا، مورد توجه قرار داده است

کتاب-ایران-و-روابط-بین-الملل

کتاب "ایران و روابط بین‌الملل" در زمرهٔ کتب علوم سیاسی جای می‌گیرد و سیاست‌های حاکم برجهان امروز در پنج قاره جهان را مورد بررسی و وضع و موقعیت ایران را از هر جهت با توجه به سیاست‌های مذکور دنیا، مورد توجه قرار داده است.

 آشنایی با کتب مرتبط با مسایل حقوقی و توصیه آنها برای مطالعه، یکی از راه‌هایی است که می‌توان روند عمومی سازی مطالعه و کسب آگاهی‌های حقوقی را در میان آحاد مردم جامعه باب کرد.

در همین زمینه جدیدترین کتب حقوقی به فواصل زمانی مختلف از این پس در گروه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، منتشر خواهد شد.

معرفی کتاب «ایران و روابط بین‌الملل»

این کتاب تالیف "محمد رسولی" وکیل دادگستری است که در زمرهٔ کتب علوم سیاسی جای می‌گیرد، به طور کلی سیاست‌های حاکم برجهان امروز در پنج قاره جهان را به خوبی مورد بررسی قرار داده است و در آن میان وضع و موقعیت ایران را از هر جهت با توجه به سیاست‌های مذکور دنیا، مورد توجه قرار داده است.

 در این کتاب پس از بررسی فنی همهٔ نقاط قوت و ضعف کشورهایی مثل چین، ژاپن، کشورهای اروپا و روسیه و آمریکا و آفریقا و آمریکای لاتین، آنگاه ایران را با توجه به موقعیت تاریخی، جغرافیایی، اقتصادی و جمعیتی و نیز فرهنگی واکاوی نموده و سرانجام با بررسی مشکلات و موانع موجود در سر راه ایران، پیشنهادهای جالب و روشن و قابل اجرا برای کشورمان ارائه شده است، که یکی از آنان توجه دادن مسئولان به قدرت فرهنگی و تاریخی بی‌نظیر ایران است.

در این کتاب به هم میهننان و نیز به دولتمردان و به طور کلی به حاکمیت یادآوری می‌شود که چگونه استعمار در قرن نوزدهم و نیز بیستم ایران بزرگ را با انواع دسیسه، مورد تجزیه قرار دادند و هنوز نیز آن اهریمنان دست از این سرزمین اهورایی نکشیده‌اند و در صدد اجرای نقشه‌های بد‌خواهانه خود برای این کشور می‌باشند.

 کتاب "ایران و روابط بین‌الملل"  در هفت فصل: 1- موقیعت کلی ایران 2- قاره آسیا 3- قاره اروپا 4- آفریقا 5- آمریکای لاتین 6-آمریکا 7- ایران در ابتدای هزاره سوم میلادی (هزارهٔ چهاردهم تاریخ خود) و جمعاً در 316 صفحه تدوین یافته و به قیمت22000 تومان به تازگی منتشر شده است.

مطالعهٔ این کتاب برای هر ایرانی که علاقه‌مند به ایران و مسائل سیاسی جهان است، مفید خواهد بود.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.