×

تعطیلی در وظایف سازمان پزشکی قانونی کشور جایی ندارد

تعطیلی در وظایف سازمان پزشکی قانونی کشور جایی ندارد

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور با تاکید بر اینکه تعطیلی در وظایف سازمان جایی ندارد و در بسیاری موارد حتی نمی توان آن را به تعویق انداخت، به مشکلات عمده پزشکی قانونی اشاره کرد

تعطیلی-در-وظایف-سازمان-پزشکی-قانونی-کشور-جایی-ندارد

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور با تاکید بر اینکه تعطیلی در وظایف سازمان جایی ندارد و در بسیاری موارد حتی نمی توان آن را به تعویق انداخت، به مشکلات عمده پزشکی قانونی اشاره کرد.

عبدالرزاق برزگر صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز، اظهار کرد: سازمان علاوه بر وظایف جاری و ارائه خدمت به مراجعین در حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی نیز به فعالیت مشغول است که برگزاری همایش طب و قضا در سال آینده یکی از این فعالیت‌هاست و از تمامی قضات و حقوقدانان و صاحب‌نظران دعوت می کنیم در این همایش مشارکت کنند.

وی با اشاره به شرایط خاص کار در سیستم قضایی و پزشکی قانونی اظهار کرد: همواره تلاش می‌کنیم که افراد با صلاحیت در پزشکی قانونی بکار گرفته شوند و با وجود محدودیت‌های موجود در حوزه نیروی انسانی این موضوع همیشه مدنظر قرار می‌گیرد.

قائم‌مقام سازمان در ادامه تصریح کرد: با وجود کاستی‌هایی که پزشکی قانونی استان البرز با آن مواجه است، تلاش خواهیم کرد مشکلات برطرف شود و امیدواریم مسئولین استان نیز همچون گذشته به حمایت‌های خود از این اداره کل ادامه دهند.

وی از زحمات و تلاش‌های دکتر مینوی در مدت تصدی مسئولیت اداره کل پزشکی قانونی استان البرز تشکر و برای دکتر داودآبادی مدیرکل جدید این استان آرزوی توفیق کرد.

در ادامه مراسم مهدوی راد رییس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی در استان برای افزایش احساس امنیت مردم تلاش می کند، گفت: دستگاه قضایی به دنبال تحقق عدالت، تأمین آرامش مردم و احقاق حقوق آنان و در نهایت رضایت خداوند است.

وی اظهار کرد: رضایت خداوند در گرو رضایت خلق خداست؛ بنابراین باید با تلاش و کارمان در پی رفع نیازهای مردم و کسب رضایت آنان باشیم.

مهدوی‌راد همچنین با بیان اینکه بسیار به ندرت اتفاق می افتد که مراجعه کننده ای از پزشکی قانونی شکایت داشته باشد، از تلاش های دکتر مینوی تقدیر و برای دکتر داودآبادی آرزوی موفقیت کرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.