×

برگزاری اولین کارگاه آموزشی حقوق کودک با مشارکت یونیسف

برگزاری اولین کارگاه آموزشی حقوق کودک با مشارکت یونیسف

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از برگزاری اولین کارگاه آموزشی روش‌های استاندارد جمع آوری، تحلیل داده و گزارش دهی درباره مسایل کودک با همکاری یونیسف و مشارکت و حضور کارشناسان نهادها و سازمان‌های ذیربط در حوزه حقوق کودک خبر داد

برگزاری-اولین-کارگاه-آموزشی-حقوق-کودک-با-مشارکت-یونیسف وکیل 

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از برگزاری اولین کارگاه آموزشی روش‌های استاندارد جمع آوری، تحلیل داده و گزارش دهی درباره مسایل کودک با همکاری یونیسف و مشارکت و حضور کارشناسان نهادها و سازمان‌های ذیربط در حوزه حقوق کودک خبر داد.

 "مظفر الوندی" دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در این رابطه گفت: این کارگاه از روز یکشنبه هجدهم خرداد ماه به مدت سه روز و در مرکز مطالعات وزارت امور خارجه برگزار می‌شود.

وی همچنین افزود: در این کارگاه سه روزه شرکت کنندگان با شیوه‌های گزارش نویسی بین‌المللی آشنا می‌شوند و نیز یکی از اساتید حوزه حقوق کودک از کشور انگلستان به دعوت یونیسف در این کارگاه حضور دارد و سایر مباحث توسط اساتید و صاحب‌نظران ایرانی ارایه می‌شود.

الوندی از ارایه مباحثی چون تاریخچه کنوانسیون حقوق کودک، آشنایی با ساختار کمیته حقوق کودک سازمان ملل، بررسی توصیه‌های کلی کمیته حقوق کودک در مورد گزارش‌های ارسالی ایران و روش‌های گردآوری اطلاعات مورد نیاز در این کارگاه سه روزه خبر داد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.