×

نمی توان به لایحه ای که در حال بررسی در شورای نگهبان است الحاقیه داد

نمی توان به لایحه ای که در حال بررسی در شورای نگهبان است الحاقیه داد

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت ما اکنون قانونی به‌عنوان قانون تجارت نداریم و تا زمانی که نظر شورای نگهبان مشخص نشده نمی‌توان طرح اصلاحیه را عنوان کرد

نمی-توان-به-لایحه-ای-که-در-حال-بررسی-در-شورای-نگهبان-است-الحاقیه-داد

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما اکنون قانونی به‌عنوان قانون تجارت نداریم و تا زمانی که نظر شورای نگهبان مشخص نشده نمی‌توان طرح اصلاحیه را عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدمهدی مفتح در نشست علنی دیروز (یکشنبه 18 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای در جریان بررسی لایحه قانونی اصلاح قانون تجارت ،گفت: اصلاح قانون تجارت به‌عنوان یک قانون اصل 85 در مجلس شورای اسلامی بررسی، تصویب و به شورای نگهبان ارسال شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما اکنون قانونی به‌عنوان قانون تجارت نداریم و تا زمانی که نظر شورای نگهبان مشخص نشده نمی‌توان طرح اصلاحیه را عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اکنون مشخص نیست که شورای نگهبان برای مصوبه مجلس چه تصمیمی گرفته و نمی‌توان برای قانونی که در شورای نگهبان در دست بررسی است، الحاقیه داد.

محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌ رئیس مجلس در پاسخ به سخنان این نماینده گفت: شما می‌توانید به طراحان پیشنهاد دهید که تا زمان بازگشت لایحه از شورای نگهبان صبر کنند، اما این موضوع منع قانونی نداشته و می‌توان به آن الحاقیه اضافه کرد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.