×

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک تشریح کرد

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک تشریح کرد

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از حضور نمایندگان بیش از 20 نهاد دولتی و غیردولتی در کارگاه آموزشی سه روزه حقوق کودک خبر داد

دبیر-مرجع-ملی-کنوانسیون-حقوق-کودک-تشریح-کرد

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از حضور نمایندگان بیش از 20 نهاد دولتی و غیردولتی در کارگاه آموزشی سه روزه حقوق کودک خبر داد.

 مظفر الوندی دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، دستاوردهای برگزاری کارگاه آموزشی سه روزه حقوق کودک را مثبت و مفید ارزیابی کرد.

وی گفت: این کارگاه آموزشی گزارش نویسی مربوط به حقوق کودک در روزهای 18 تا بیستم خرداد ماه و با هدف آشنایی کارشناسان سازمانها و نهادهای دولتی مرتبط با حقوق کودک با شیوه گزارش‌نویسی بین‌المللی در تهران برگزار شد.

الوندی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه حساس‌سازی مدیران دستگاه‌ها نسبت به اهمیت تهیه گزارش‌های ملی در حوزه حقوق کودک و تبیین جایگاه گزارش‌های ادواری مربوط به حقوق کودک در مناسبات بین‌المللی بود.

وی اظهار کرد: در این کارگاه نمایندگان بیش از 20 سازمان، وزارتخانه و نهاد دولتی و نمایندگان سازمان‌های غیر دولتی حضور داشتند که در مدت سه روز برگزاری این کارگاه مباحث مختلفی همچون اهمیت گزارش‌های بین المللی و بازتاب آن، تعهدات جمهوری اسلامی ایران در اجرای این کنوانسیون، تفسیر مواد کنوانسیون و توجه به تعهدات این معاهده بین المللی، آشنایی با ساختار کمیته حقوقی سازمان ملل و شیوه‌های گردآوری اطلاعات و پردازش گزارش مطرح شد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.