×

سقف ممنوع الخروجی بدهکاران مالیاتی بالا رفت

سقف ممنوع الخروجی بدهکاران مالیاتی بالا رفت

سقف بدهی مالیات ممنوع‌الخروجی‌ها افزایش یافت معاون سازمان امور مالیاتی در نشست خبری از افزایش سقف بدهی مالیات‌ ممنوع‌الخروج‌ها خبر داد و گفت برای تولیدی‌ها تا سقف 500 میلیون، اشخاص حقوقی غیرتولیدی تا سقف 100 میلیون و حقیقی 10 میلیون تومان تعیین شد

سقف-ممنوع-الخروجی-بدهکاران-مالیاتی-بالا-رفت وکیل 

سقف بدهی مالیات ممنوع‌الخروجی‌ها افزایش یافت. معاون سازمان امور مالیاتی در نشست خبری از افزایش سقف بدهی مالیات‌ ممنوع‌الخروج‌ها خبر داد و گفت: برای تولیدی‌ها تا سقف 500 میلیون، اشخاص حقوقی غیرتولیدی تا سقف 100 میلیون و حقیقی 10 میلیون تومان تعیین شد

قوانین جدید ممنوعیت خروج بدهکاران بانکی - دستور جدید بانک مرکزی برای ممنوع الخزوجی ها ، رفع ممنوعیت تا 200 میلیون - چرا افراد ممنوع الخروج می شوند ؟ - شرایط جدید سن ممنوع الخروج شدن - زوایای پیدا و پنهان قرار منع خروج از کشور - امکان استعلام ممنوع الخروج بودن از طریق ادارات گذرنامه - ممنوع الخروجی مرد بابت مهریه - ممنوع الخروجی بدهکاران بانکی

حسین وکیلی، معاون سازمان امور مالیاتی امروز در نشست خبری مجموع مالیات وصول شده طی سه ماهه ابتدای امسال را 10 هزار 700 میلیارد تومان اعلام کرد.

او همچنین از افزایش سقف میزان مالیات‌های ممنوع الخروج‌های مالیاتی خبر داد و گفت: از این پس برای تولیدی‌ها تا 500 میلیون تومان و اشخاص حقوقی غیرتولیدی تا سقف 100 میلیون تومان و اشخاص حقیقی 10 میلیون تومان تعیین شده است.

صفر تا صد روند محاسبه و اخذ مالیات از اصناف - مالیات بر ارث - قانون اصلاح قانون مالیات بر درآمد - مصادیق جرم مالیاتی و نحوه برخورد با آن مشخص شد ، تشکیل دادگاه ویژه مالیاتی -  قانون مالیات بر ارث و نقل و انتقالات بلاعوض - قانون مالیات بر درآمد - رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه اصلاح قانون مالیات - انتخاب 6 دفتر اسناد رسمی برای ارائه خدمات الکترونیک مالیاتی 

او اعلام کرد: مهلت ارائه فهرست ماده 169 مکرر سال 91، 92 و سه ماهه ابتدایی سال 93 برای آخرین بار تا پایان شهریورماه امسال تمدید شد.

به گفته او تاکنون 421 هزار و 98 اظهارنامه الکترونیکی دریافت شده که از رشد 10 برابری در مقایسه با سال گذشته حکایت می‌کند.

او همچنین گفت: تاکنون پیش ثبت‌نام 3 میلیون 310 هزار مودی مالیاتی انجام شده که یک میلیون 600 هزارتای آن به دلیل اشکالات که در ثبت‌نام داشته‌اند مردود شده است.

عدم پرداخت مالیات یکی از جرائم اقتصادی است - مرتکبان جرایم مالیاتی مسئول پرداخت اصل مالیات و جریمه هستند 

او گفت: امسال تمامی اظهارنامه‌‌های مالیاتی به صورت 100 درصد الکترونیکی انجام خواهد شد و پرداخت کاغذی حذف شده است ضمن اینکه لازمه اضهارنامه الکترونیکی پیش ثبت‌نام است.

منبع : تابناک

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.