×

معاون حفاظت اطلاعات زندان‌های کشور امنیت بدون شناخت و رعایت خطوط قرمز مسیر نمی‌شود

معاون حفاظت اطلاعات زندان‌های کشور امنیت بدون شناخت و رعایت خطوط قرمز مسیر نمی‌شود

معاون حفاظت اطلاعات زندان‌های کشور امنیت بدون شناخت و رعایت خطوط قرمز مسیر نمی‌شود

معاون-حفاظت-اطلاعات-زندان‌های-کشور-امنیت-بدون-شناخت-و-رعایت-خطوط-قرمز-مسیر-نمی‌شود وکیل 

معاون حفاظت اطلاعات سازمان زندان‌های کشور با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال نظم و انضباط و ارتقای امنیت در سازمان زندان ها، امنیت در زندان‌ها را زنجیره‌ای از حلقه‌های به هم پیوسته از بالاترین مقام سازمان تا پایین ترین آنان دانست و اظهارکرد: هرگونه خلل در این زنجیره، امنیت را به مخاطره می اندازد، لذا نداشتن نظم و انضباط در کارها یکی از عوامل مهم اخلال و اشکال در ایجاد امنیت است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه سمنان، حیدرزاده معاون حفاظت اطلاعات سازمان زندانهای کشور روز سه شنبه در گردهمایی شورای اداری و برنامه ریزی اداره کل زندان‌های استان سمنان افزود: امنیت حاصل کار و دسترنج همه افراد است و این امر میسر نخواهد شد مگر با شناخت و رعایت خطوط قرمز در کارها.
 

حیدرزاده نظم هر چیز را دارای زمان خاصی دانست و افزود: هر وقت زمان آن چیز تمام شد به انضباط می رسد لذا امنیت در زندانها حاصل نظم و انضباط است.

معاون حفاظت اطلاعات سازمان زندان‌های کشور، عدم تعامل بین رییس زندان و پرسنل زیر مجموعه را باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده در زندان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: نبود ارتباط مطلوب بین رییس و کارمند سبب افزایش مشکلات امنیتی در زندان‌ها می‌شود، لذا برخورد خوب و دوستانه با پرسنل نه تنها مشکلات امنیتی در زندانها را کاهش می‌دهد، بلکه سبب آن می‌گردد تا پرسنل در زمان وقوع حادثه تمام توان خود را در خدمت مجموعه گذاشته و احساس مسئولیت مضاعف کنند لذا باید توجه داشت که خداوند ناظر بزرگتر از افراد حفاظت در مجموعه سازمان زندان‌ها است.

معاون حفاظت اطلاعات سازمان اقتدار رؤسای زندان‌ها را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: ملاک سنجش هر فرد عمل اوست لذا سازمان زندان‌ها نیازی به افراد مومی شکل ندارد چرا که همه ما در پیشگاه خداوند مسئول بوده و باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.