×

نمونه قرارداد کار موقت

نمونه قرارداد کار موقت

نمونه قرارداد کار موقت

نمونه-قرارداد-کار-موقت وکیل 

به نام خدا

شماره :................                                تاریخ :.............................

بر اساس مفاد ماده 2 قانون کار جمهوری اسلامی ایران ، این قرارداد کار بین  شرکت .....................

( سهامی خاص ) که در این قرارداد به اختصار (کارفرما ) نامیده می شود و آقای / خانم : ..................... فرزند ................. دارای شناسنامه شماره .................. صادره از ............ ساکن .............................................................................................که از این پس (کارگر) نامیده می شود منعقد می گردد .

نکاتی پیرامون قرارداد کار - نمونه قرارداد کار موقت - در صورت ذکر مدت در قرارداد کار ، قرارداد تنظیمی موقت و غیردائمی خواهد بود - قرارداد در قانون کار جمهوری اسلامی ایران - درباره قرارداد مطابق قانون کار چه می دانید ؟

تبصره : این قرارداد جهت کار موقت با توجه به بند (و ) از ماده 10 قانون کار بین طرفین  تنظیم گردیده است .

1-    مدت قرارداد : مدت این قرارداد .................. ماه است که شروع آن از تاریخ ................. و پایان آن تاریخ ..................... می باشد و محل انجام کار ، واقع در دفتر مرکزی شرکت به نشانی ................. می باشد .

تبصره : 1/3 ماه از ابتدای مدت این قرارداد جنبه آزمایشی دارد و در حین و پایان مدت مذکور چنانچه نحوه خدمت کارگر فوق الذکر مورد تایید کارفرما نباشد طبق مقررات قانون کار به این قراردادخاتمه داده خواهد شد .

2-    موضوع قرارداد : انجام خدمت در قسمت  ................ شرکت می باشد  و آقای / خانم ................... متعهد است که وظایف محوله را با رعایت مقررات و طبق شرح وظایف ابلاغ شده به ایشان انجام دهد .

3-    ساعت کار : ساعت کار شرکت معادل 44 ساعت کار در هفته می باشد و در صورت  انجام کار اضافی ، طبق مقررات قانون کار مزایای اضافه کار به کارگر پرداخت خواهد شد .

نقش قراردادکار در تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما - حقوق و تکلیف متقابل کارگران کارفرمایان - قوانین حقوق و دستمزد کارگران در سال 93 - برداشت عوامانه از مفهوم کارگر - اجرای رای ، گام آخر در اختلافات کارگر و کارفرما 

1-    حق السعی :

4-1) حقوق ماهیانه : ................... ریال

4-2) حق جذب ماهانه : ................ ریال

4-3) خواربار و مسکن : ............... ریال

4-4) کمک عائله مندی :.................... ریال

5-4) سایر مزایا : ......................... ریال

تبصره : مالیات بر حقوق و مزایا و کسورات مربوط به حق بیمه تامین اجتماعی و سایر کسورات قانونی از دریافتی ماهانه کارگر کسر و خالص پرداختی از طرف کارفرما به نامبرده  پرداخت خواهد شد .

5) خانم / آقای .................... طی مدتی که برای رکت کار می کنند حق استفاده از تعطیلات  رسمی و مرخصی استحقاقی سالیانه را براساس مقررات قانون کار دارا خواهد بود .

مشکلات زنان کارگر زیر نگاه مردان کارفرما - حقوق و تکلیف متقابل کارگران و کارفرمایان - کارگران و کارفرمایان بخوانند - مراجع رسیدگی به اعتراض کارگران و کارمندان 

6) این قرارداد پس از پایان خدمت از سوی هر یک از طرفین قابل فسخ خواهد بود  ولی در حین اجرای آن نیز با توافق طرفین و پرداخت حق سنوات معادل یک ماه آخرین حقوق و مزایای دریافتی در ازای هر سال خدمت می توان این قرارداد را فسخ کرد مشروط بر اینکه این تصمیم یک ماه قبل به طرف مقابل اعلام شده باشد .

7) خانم / آقای .................... با دریافت مبلغ مذکور هر گونه ادعای بعدی در مورد دریافت مزایای پایان قرارداد کار را از خود سلب می نماید .
8) اختلافات ناشی از اجرای این قرارداد ، بدواً از طریق سازش بین طرفین حل و فصل و در صورت عدم سازش در مراجع حل اختلاف مذکور در قانون کار حل و فصل خواهد شد .

9) بقیه مواردی که در این قرارداد پیش بینی نشده باشد بر اساس قانون کار و سایر قوانین و مقررات مربوطه خواهد بود .

مقررات حاکم بر روابط کاری بین کارگر و کارفرما - کارگران کوچک زیر سقف قانون 

این قرارداد در 9 بند و 3 تبصره در تاریخ ..................... تنظیم و به امضاء طرفین رسید .

امضاء کارفرما ء                                 امضاء کارگر

منبع : حقوقی و امور مجلس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.