×

برگزاری مسابقه غیر حضوری بر بال ملائک

برگزاری مسابقه غیر حضوری بر بال ملائک

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاون فرهنگی قوه قضائیه از برگزاری مسابقه غیرحضوری بر بال ملائک خبر داد

برگزاری-مسابقه-غیر-حضوری-بر-بال-ملائک

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاون فرهنگی قوه قضائیه از برگزاری مسابقه غیرحضوری "بر بال ملائک" خبر داد.

دستورالعمل اجرائی تبدیل وضع کارکنان قوه قضاییه از اداری به قضائی - شفافیت در دادرسی از اهداف قوه قضائیه است - کدام دادگاه خارج از مجموعه قوه قضائیه قرار دارد ؟ - قوه قضائیه در ایران از ابتدا تا امروز - مشاوره رایگان به مردم در دفاتر مددکاری اجتماعی قوه قضائیه 

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی تهامی گفت: این مسابقه در راستای تکریم ماه مبارک رمضان و با هدف ارتقاء سطح مفاهیم قرآنی کارکنان و خانواده ها به ویژه با ادعیه قرآنی (قرآن صاعد) که متضمن مفاهیم اعتقادی، اخلاقی و خانوادگی و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: کلیه کارکنان و خانواده‌های آنان (همسر و فرزندان بالای 10 سال) می توانند از تاریخ 22/ 4/ 93 لغایت 27/ 5/ 93 در این مسابقه شرکت کنند.

تهامی تصریح کرد: این مسابقه به صورت غیرحضوری (از طریق شبکه مجازی) و با همکاری نشر معارف برگزار می شود و هزینه هر بسته 10 هزار ریال است.

وی خاطرنشان کرد: برای هر شرکت کننده پس از ورود به سایت و درج کد کارت ثبت نام، 20 سؤال باز می شود که در مدت زمان مشخص قابل رؤیت و پاسخگویی است و این سؤالات برای هر کارت متفاوت است.

سمامی : با ایجاد پلیس قضائی اعتماد مردم به قوه قضاییه افزایش می یابد  - جریان کارورزی باید مورد اهتمام جدی قوه قضائیه قرار گیرد 

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه برای هر کارمند و خانواده وی حداکثر 3 کارت با کد 12 رقمی جهت ثبت نام درنظرگرفته شده است، افزود: هر شرکت کننده برای شرکت در قرعه کشی باید حداقل به 16 سؤال پاسخ صحیح بدهد.

وی تصریح کرد: ثبت نام از طریق سایت www.rushana.ir با ثبت اطلاعات خواسته شده و وارد کردن کد کارت انجام می شود و پس از آن شرکت کنندگان باید به سؤالات ارائه شده پاسخ دهند.

تهامی درخصوص هدایای درنظر گرفته شده برای شرکت کنندگان گفت: 10 کمک هزینه سفر به عتبات هر یک به مبلغ 000/000/ 15 ریال، 10 دستگاه تبلت هر یک به ارزش 000/000/ 10 ریال، 10 دستگاه گوشی همراه هر یک به ارزش 000/000/ 5 ریال و بسته های نفیس گنجینه هر یک به ارزش 000/ 500 ریال از جمله هدایای درنظر گرفته شده برای شرکت کنندگان است که به قید قرعه اهدا خواهد شد.

راه ملاقات با مسئولان ارشد قوه قضائیه چیست؟ - پیشنهاد نام گذاری هفته قوه قضائیه را چه کسی مطرح کرد؟

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاون فرهنگی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: انتظار می رود معاونان و مسئولان فرهنگی به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح با اعلام وصول بسته های ارسالی تا تاریخ 11/ 5/ 93، اخذ و توزیع منبع مسابقه به همراه شیوه نامه شرکت، مدیریت و نظارت بر نحوه توزیع کارت شرکت در مسابقه و ... همکاری های لازم را با این معاونت داشته باشند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.