×

خبرهای خوش در خصوص وام ازدواج

خبرهای خوش در خصوص وام ازدواج

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به خبر‌های خوشی در خصوص وام ازدواج،گفت با تشکیل هیئت امنای خیرین کشوری در ازدواج بعد از ماه رمضان امیدواریم اقداماتی در عملیاتی شدن پرداخت وام ازدواج صورت گیرد

خبرهای-خوش-در-خصوص-وام-ازدواج وکیل 

 معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به خبر‌های خوشی در خصوص وام ازدواج ،گفت: با تشکیل هیئت امنای خیرین کشوری در ازدواج بعد از ماه رمضان امیدواریم اقداماتی در عملیاتی شدن پرداخت وام ازدواج صورت گیرد.

افزایش اختیار بانک ها در پرداخت وام ازدواج - نمی توانیم وام ازدواج پرداخت کنیم - گره وام ازدواج همچنان کور مانده است ، سیست های اشتباه و انتظار 2 میلیون نفر 

محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص وام ازدواج اظهار داشت: در تلاشیم که دوباره موضوع پرداخت وام ازدواج به جوانان را در شورای عالی جوانان و همچنین در هیئت دولت مطرح کنیم تا شاید امکان و راهکاری برای پرداخت دوباره آن ارائه شود.

حل مشکل وام ازدواج با راه‌اندازی هئیت امنای خیرین کشور در ازدواج بعد از ماه رمضان

وی با اشاره به راهکار‌هایی برای پرداخت وام ازدواج و حل این مشکل، ادامه داد: با تشکیل هیئت امنای خیرین کشوری در ازدواج بعد از ماه رمضان امیدواریم اقداماتی در عملیاتی شدن پرداخت وام ازدواج صورت گیرد درواقع به دنبال حل مشکل وام ازدواج هستیم.

دانستنی های حقوقی ازدواج - 20 میلیون تومان کف هزینه های یک ازدواج حداقلی، وام ازدواج باید چقدر باشد؟

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این‌که تشکیل این هیئت امنا می‌تواند خبر خوشی در راستای وام ازدواج باشد، گفت: در سال گذشته وام ازدواج به بن بست خورد که لایحه‌ای در این زمینه به مجلس شورای اسلامی ارائه شد ولی به نتیجه نرسید و همچنان مشکلات جدی برای پرداخت وام ازدواج وجود دارد.

 300 سایت همسریابی به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند

گلزاری با بیان اینکه مشکل ازدواج باید در جامعه حل شود و به این امر بیش از بیش توجه کرد، افزود: 300 سایت همسریابی به صورت غیر قانونی فعالیت می‌کنند که در این راستا باید مراکز مشاوره‌ای همسرگزینی و همسریابی ساماندهی شود.

متقاضیان وام ازدواج بخوانند - یک خبر خوب برای متقاضیان وام ازدواج

وی با بیان این که وزیر اقتصاد مطرح کرده است که موضوع وام ازدواج به وی مربوط نیست آن وقت چگونه به ما مربوط می‌شود، افزود: با این حال ما پیگیر حل موضوع وام ازدواج هستیم  و از برنامه‌های ما این است که بانک‌ها در استان‌ها زیر نظر تشویق و توصیه استاندار فعال شوند.

در خصوص پرداخت وام ازدواج هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده است

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: وام ازدواج یکی از مشکلات جوانان است و اکنون موضوع اصلی بالا رفتن سن ازدواج، اشتغال و مسکن است.

گلزاری افزود: هنوز هیچ اتفاق خاص و جدیدی نیافتاده است و ما به دنبال راهکار برای پرداخت وام ازدواج هستیم و امیدواریم با تشکیل هیئت امنای خیرین کشوری در ازدواج نه تنها وام ازدواج بلکه برخی اقدامات و تسهیلات فراهم شود

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.