×

جذب سربازان امریه در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس

جذب سربازان امریه در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس

جذب سربازان امریه در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس

جذب-سربازان-امریه-در-معاونت-اجتماعی-و-پیشگیری-از-وقوع-جرم-دادگستری-فارس

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس از آمادگی این معاونت برای جذب سربازان امریه خبر داد

احمد رحمانیان با اشاره به سهمیه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه جهت جذب سربازان آماده به خدمت افزود: آن دسته از مشمولانی که در رشته های تحصیلی علوم اجتماعی، روانشناسی و جامعه شناسی فارغ التحصیل شده اند ؛ می توانند با مراجعه به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس جهت جذب و گذراندن خدمت سربازی خود در این اداره اقدام نمایند.

وی افزود: داوطلبانی که تاریخ اعزام آنان شهریور ماه 91 است تنها تا اول تیر ماه سال جاری فرصت دارند جهت ثبت نام اقدام نمایند.

گفتنی است آخرین مهلت ثبت نام برای اعزام در آبان ماه 91 مورخ 1/6/91 ، دی ماه 91 مورخ 1/8/91 و اسفند ماه 91 مورخ 1/10/91 می باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس همچنین خاطر نشان ساخت: این تصمیم با موافقت فرماندهی معزز کل قوا به تخصیص تعدادی از سربازان وظیفه عمومی به منظور تقویت بخش پیشگیری از وقوع جرم کشور در قالب طرح سربازان امریه و به استناد مجوز معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح انجام می گردد.

رحمانیان تصریح کرد: از بین متقاضیان واجد شرایط که در موعد مقرر ثبت نام نمایند، پس از بررسی داوطلبان و گزینش جهت گذراندن خدمت سربازی به سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی معرفی می شوند.

این مقام قضایی استان فارس افزود: واجدین شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند در ساعات اداری به ساختمان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس واقع در خیابان عفیف آباد نبش کوچه 18 مراجعه و یا با شماره تلفن های 6483529-0711 و 09179792520 و 09359457724 تماس حاصل نمایند.

منبع: سایت دادگستری کل استان فارس

    

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.