×

استرداد شهریه دانشجویان محروم از ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور

استرداد شهریه دانشجویان محروم از ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور

با پیگیری‌های هیأت بازررسی اداره کل نظارت و بازرسی استان تهران در دانشگاه پیام نور، شهریه و مبالغ دریافتی از دانشجویان محروم از تحصیل، مسترد شد

استرداد-شهریه-دانشجویان-محروم-از-ادامه-تحصیل-در-دانشگاه-پیام-نور

با پیگیری‌های هیأت بازررسی اداره کل نظارت و بازرسی استان تهران در دانشگاه پیام نور، شهریه و مبالغ دریافتی از دانشجویان محروم از تحصیل، مسترد شد.

سازمان بازرسی کل کشور - لایحه قانونی راجع به تشکیل سازمان بازرسی کل کشور - قانون راجع به مقررات اداری و استخدامی سازمان بازرسی کل کشور - صلاحیت قانونی سازمان بازرسی کل کشور در خصوص نظارت نسبت به مصوبات شوراهای اسلامی - قانون اصلاح موادی از قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور مصوب 1360 و اصلاحیه آن مصوب 1375 

 هیأت بازرسی، دانشگاه پیام نور استان تهران از قبول شدگان کنکور کار‌شناسی ارشد فراگیر بدون بررسی و رسیدگی به مغایرت‌ها، اقدام به ثبت نام و ارائه واحد می‌نماید.

بعد از بررسی‌ها و گرفتن مغایرت‌ها، افرادی که شرایط ثبت نام و ادامه تحصیل نداشته در اواسط ترم از لیست دانشجویان حذف می‌شوند.

سازمان بازرسی کل کشور مجاز به بازرسی از سازمان تعزیرات حکومتی است - قانون اصلاح موادی از قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور - سرپرست دفتر بازرسی ویژه سازمان بازرسی کل کشور منصوب شد 

بنا بر این گزارش؛ دانشجویان بازمانده ازادامه تحصیل در صورت موافقت سازمان سنجش می‌بایست نسبت به پرداخت مجدد شهریه ترمی که در آن مشغول به تحصیل نبوده اقدام می‌کردند.

با پیگیری‌های هیأت بازررسی اقدامات دانشگاه مغایر قانون دیده شده و مقرر گردید شهریه و مبالغ دریافتی به دانشجویان محروم از تحصیل مسترد شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.