×

صدور مجوز پرداخت حقوق و مزایا از محل درآمد دستگاه ها

صدور مجوز پرداخت حقوق و مزایا از محل درآمد دستگاه ها

صدور مجوز پرداخت حقوق و مزایا از محل درآمد دستگاه ها

صدور-مجوز-پرداخت-حقوق-و-مزایا-از-محل-درآمد-دستگاه-ها وکیل 

صدور مجوز پرداخت حقوق و مزایا از محل درآمد دستگاه ها



ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 91 کل کشور ابلاغ شد و بر اساس آن، دستگاه های اجرایی موظف هستند اطلاعات مربوط به درآمدهای اختصاصی خود را به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ارسال کنند.
    بر این اساس، استفاده دستگاه های اجرایی از درآمد اختصاصی و مازاد آن برای پرداخت حقوق و مزایا نیز مجاز است.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، همچنین بر این اساس هرگونه پرداخت از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای دستگاه های اجرایی ممنوع است.
    بر اساس این مصوبه، پرداخت وجه از هر محل با عناوین مختلف هزینه دادرسی، هزینه کارشناسی و مشابه آن برای طرح اختلافات جدید بین وزارتخانه ها و موسسات دولتی در مراجع قضایی ممنوع است و اختلافات دستگاه های زیر مجموعه وزارتخانه ها یا موسسات دولتی، دستگاه های استانی و دستگاه های ستادی به ترتیب از طریق وزارتخانه یا موسسه مستقل دولتی ذی ربط، استاندار مربوط و معاونت حقوقی رئیس جمهور با رعایت آیین نامه چگونگی رفع اختلاف بین دستگاه های اجرایی حل و فصل می شود.
    بر اساس ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1391 کل کشور، پرداخت هزینه تلفن همراه تا سیصد هزار ریال در ماه به مدیران و کارمندانی که بنا به شرایط خاص باید به طور مستمر در دسترس باشند و به تشخیص رئیس دستگاه اجرایی یا مقام مجاز از طرف ایشان، مجاز است.
    بر این اساس دولت، وزارت آموزش و پرورش (سازمان آموزش و پرورش استان ها) را موظف کرده است، با رعایت قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش ـ مصوب 1388ـ و اصلاحات بعدی، عملکرد ریالی حق التدریس در سال 1391 را حداکثر به میزان هفتاده درصد عملکرد ریالی سال 1390 صرفا در مورد باقیمانده افراد حق التدریس و نیز حق التدریس نیروهای رسمی و پیمانی موجود محاسبه و عمل کند.
     
 روزنامه جام جم، شماره 3438 به تاریخ 31/3/91، صفحه 4 (اقتصادی)

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.