×

همسرکشی با قیچی

همسرکشی با قیچی

همسرکشی با قیچی

همسرکشی-با-قیچی

همسرکشی با قیچی



مردانی که دست به همسرکشی می‌زنند، معمولا به صورت آنی این کار را می‌کنند و نقشه قبلی ندارند. یکی از این موارد، پرونده مردی بود که با قیچی همسرش را به قتل رسانده و بعد مدعی شده‌بود که همسرش خودزنی کرده‌است.
 
هرچند این مرد بلافاصله بعد از وارد آوردن ضربه، پشیمان شده‌ بود و به اورژانس خبر داده ‌بود اما چون همسرش فوت کرد واقعیت را انکار می​کند و می​گوید همسرش خودزنی کرده‌است اما بعد از مدتی، لب به اعتراف گشود.
 
این اتفاق شش سال پیش رخ داد و ماموران متوجه شدند زن جوانی به نام سارا که در خانه‌اش مجروح شده بود، در بیمارستان جان باخته است.

 با حضور پلیس در بیمارستان شوهر سارا که هنوز آنجا بود، تحت بازجویی قرار گرفت. وی گفت: همسرم بر اثر عصبانیت، خودزنی کرده است و هر چند من سعی کردم به او کمک کنم، تلاشم فایده نداشت و همسرم جان خود را از دست داد.

 در پرونده پزشکی سارا علت مرگ را پارگی عروق و خونریزی شدید بر اثر خودزنی نوشته بودند و تحقیقات از پزشکان معالج این زن مشخص کرد وی پیش از مرگ گفته خودزنی کرده است.

با این حال بازپرس دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و از متخصصان خواست در مورد علت مرگ سارا اظهارنظر کنند.
 
اعلام نظر پزشکی قانونی واقعیت مرگ سارا را مشخص کرد، چرا که در این اظهارنظر آمده بود، علت مرگ خونریزی شدید است اما نه بر اثر خودزنی، بلکه سارا توسط شخص دیگری مورد هجوم قرار گرفته و زخمی شده است و جراحت آنقدر عمیق بوده که فرضیه قتل را به اثبات می‌رساند.
 
وقتی پلیس بار دیگر امیر، شوهر مقتول را تحت بازجویی قرار داد، وی اتهام قتل را پذیرفت. همچنین بررسی‌های پلیس مشخص کرد سارا هشت سال از شوهرش بزرگ‌تر بود و پس از ازدواج صاحب فرزند شد اما اختلافات شدید بین این زوج آنها را وادار به جدایی کرد تا این‌که یک سال بعد سارا و حامد دوباره با هم ازدواج کردند و مدتی بعد درگیری آنها باعث قتل سارا شد.
 
حامد در اعترافاتش گفته‌ بود همسرم با قیچی مرا زد و من هم با چاقو او را زدم.
 
اگرچه من و سارا با هم اختلاف داشتیم اما من او را دوست داشتم، به همین خاطر هم وقتی وی از من جدا شد، آنقدر به دنبالش رفتم که مجبور شد برگردد.
 
ما دختر شش ساله‌ای داشتیم که به مهدکودک می‌رفت. سارا مانتوی او را برای شستشو در ماشین لباسشویی انداخته بود و ما شب به مهمانی رفتیم و سارا فراموش کرد بعد از بازگشت، لباس‌ها را از ماشین بیرون بیاورد.
 
صبح که شد، دخترمان مانتو نداشت که به مهد برود، من و سارا بر سر این مساله با هم بحث کردیم، سارا عصبانی شد و با قیچی دو ضربه به من زد، آنقدر عصبی شده بودم که کنترلی بر رفتارم نداشتم. چاقویی برداشتم و به سمت همسرم رفتم و یک ضربه به سینه‌اش زدم.
 
در همان لحظه پشیمان شدم، به اورژانس زنگ زدم. مرتب از سارا عذرخواهی می‌کردم، چندبار به اورژانس تلفن کردم تا آمبولانس آمد، اما خیلی دیر شده بود. این مرد که از کرده‌ خود بشدت پشیمان شده ‌بود، توانست رضایت اولیای‌دم را بگیرد اما به خاطر عذاب وجدانی که داشت، در زندان چندبار اقدام به خودکشی کرده ‌بود که ناموفق بود.
 
عدم‌ کنترل خشم یکی از مهم‌ترین عوامل به وجود آمدن قتل است که در این پرونده نقش پررنگی داشت.(جام جم - ضمیمه تپش)

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.