×

فقط محکومان مالی مشمول مرخصی ماه رمضان می‌شوند

فقط محکومان مالی مشمول مرخصی ماه رمضان می‌شوند

فقط محکومان مالی مشمول مرخصی ماه رمضان می‌شوند

فقط-محکومان-مالی-مشمول-مرخصی-ماه-رمضان-می‌شوند وکیل 

سالارکیا درگفت‌وگو با ایسنا:
ماموران دربرخورد با روزه‌خواران باید تذکر دهند وحق گشتن وسایل آنها را ندارند

به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

معاون دادستان تهران در امور ضابطان، گفت: برخورد ماموران با روزه‌خواران در حد تذکر است و در صورت اصرار به روزه‌خواری، شخص به مرجع قضایی معرفی می‌شود.

محمود سالارکیا در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ایسنا، درباره‌ی فعال شدن گشت ارشاد در برخورد با روزه‌خواران و دایره‌ی فعالیت این گشت‌ها، اظهار کرد: نوع برخورد ماموران ارشادی است و اگر فردی مقاومت کند و اصرار به روزه‌خواری داشته باشد به دادسرای منطقه معرفی می‌شود. وی با تاکید بر این‌که ماموران فقط در برخورد با روزه‌خواران باید تذکر بدهند و حق گشتن وسایل آنها را ندارند، درباره‌ی زیاده‌روی ماموران در برخورد با افراد و نحوه‌ی طرح شکایت، گفت: مردم در صورت شکایت از ماموران در مرحله‌ی اول باید به بازرسی ناجا سپس به دادسرای عمومی به لحاظ زیاده روی مامور در حین انجام وظیفه جهت طرح شکایت مراجعه کنند.

سالارکیا در ادامه تصریح کرد: طی دو روز اول ماه مبارک رمضان فردی به اتهام روزه‌خواری در ملا عام دستگیر نشده است.

مسوول ستاد شناسایی و کنترل مجرمان حرفه‌ای، درباره‌ی تعداد افراد واجد شرایط مرخصی در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: حدود پنج هزار نفر از محکومان مالی در طول ماه مبارک رمضان به منظور جلب رضایت شکات و فراهم شدن زمینه‌ی پرداخت دیون‌شان به مرخصی خواهند رفت. وی درباره‌ی اعطای مرخصی در ماه مبارک رمضان به بازداشت‌شدگان حوادث بعد از انتخابات گفت: از آن جا که محکومیت این افراد قطعی نیست، نمی‌توانند از این مرخصی استفاده کنند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.