×

هشدار بیمه مرکزی درباره حقوق مردم در بیمه شخص ثالث

هشدار بیمه مرکزی درباره حقوق مردم در بیمه شخص ثالث

هشدار بیمه مرکزی درباره حقوق مردم در بیمه شخص ثالث

هشدار-بیمه-مرکزی-درباره-حقوق-مردم-در-بیمه-شخص-ثالث

رئیس کل بیمه مرکزی ایران درباره رعایت حقوق بیمه گذاران در پرداخت خسارت های بیمه شخص ثالث به شرکت های بیمه ای هشدار داد.
به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی سید محمد کریمی در پاسخ به اظهارات برخی مدیران بیمه ای که عنوان کردند، عدم تناسب افزایش نرخ دیه و حق بیمه موجب زیان عملیاتی شرکت ها می شود و درآمد شرکت ها به دنبال آن کاهش قابل توجهی پیدا خواهد کرد و احتمال آن وجود دارد که شرکت ها دیگر قادر به پرداخت خسارت نباشند، گفت: بیمه گران باید حق و حقوق بیمه گذاران را رعایت کنند و بیمه گذار نیز باید حق بیمه خود را بموقع به بیمه گر پرداخت کند.
 وی تصریح کرد: هیچ شرکت بیمه ای حق ندارد خسارت مردم را در بیمه شخص ثالث پرداخت نکند، اگر چنین مساله ای اتفاق بیفتد این امر به معنای   آن است که ما کوتاهی کردیم.
 کریمی خاطرنشان کرد: شرکت های بیمه ای که احساس می کنند وضعیت خوبی ندارند، قبل از آن که ورشکسته شوند به ما بگویند تا فکری به حال و روز آنها بکنیم.

 وی ادامه داد: شرکتی ادعا می کند بیمه شخص ثالث زیانده است، اعلام کند تا فعالیت آن را محدود کنیم. هر شرکت بیمه ای که علاقه مند است دیگر بیمه شخص ثالث صادر نکند، بیمه شخص ثالث را از سبد دارایی و خدمات آن حذف می کنیم.
کریمی یادآور شد: هیچ شرکت بیمه ای حاضر نیست بیمه شخص ثالث را از سبد پرتفوی خود حذف کند، اگر کسی این کار را کرد جایزه دارد.
 وی اعلام کرد: هم اکنون روی همین نرخی که اعلام می شود مدیران معترض آن هستند، تخفیف های ویژه داده می شود.
   
 روزنامه جام جم، شماره 3442 به تاریخ 5/4/91، صفحه 4 (اقتصادی)

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.