×

حضور فعال تر اعضای کانون های استان ها در حوزه سر دفتری

حضور فعال تر اعضای کانون های استان ها در حوزه سر دفتری

رییس کانون سردفتران و دفتریاران خواستار حضور فعال‌تر اعضای کانون‌ها و جوامع سردفتران و دفتریاران استان‌ها در مسائل حوزه سردفتری شد

حضور-فعال-تر-اعضای-کانون-های-استان-ها-در-حوزه-سر-دفتری

رییس کانون سردفتران و دفتریاران خواستار حضور فعال‌تر اعضای کانون‌ها و جوامع سردفتران و دفتریاران استان‌ها در مسائل حوزه سردفتری شد.

دفاتر اسناد رسمی - شرایط آزمون سردفتری اسناد رسمی - اطلاعیه سازمان ثبت در خصوص دفاتر فاقد دفتریار - قانون تشکیل دفاتر اسناد رسمی - بررسی ابعاد کفالت در دفاتر اسناد رسمی - اقامه و فسخ اسناد دردفاتر اسناد رسمی 

 دشتی اردکانیدر دیدار اعضای هیات مدیره کانون خراسان رضوی با بیان اینکه به عنوان عضوی از هیات مدیره کانون مرکز مجری تصمیمات کلی هیات مدیره است، نظرات خود را در خصوص بحث تقسیم اسناد در استان‌ها برابر قانون بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه در بحث بیمه و درمان بضاعت کانون محدود است، ادامه داد: تاکنون آنچه در توان کانون بوده انجام شده و تلاش بر این است در قسمت بیمه و درمان که مورد تاکید همکاران در تمامی استان‌های کشور است اقدامات به نحو شایسته‌ای انجام شود. اقدامات جدید باید از نقطه‌ای شروع می شد و تلاش همه اعضای هیات مدیره کانون مرکز بر این است که همواره رو به گسترش و بهبود پیش برویم.

سردفتران و دفتریاران به اخلاق حرفه ای پایبند باشند - آئین نامه بیمه و بازنشستگی سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی 

دشتی‌اردکانی با بیان اینکه در صندوق بیمه و بازنشستگی با روند فعلی در آینده دچار مشکلاتی خواهیم شد،‌ گفت: یکی از دلایلی که سعی داریم تا با حداقل هزینه‌ها امور را پیش ببریم همین مورد است. طی سال های آینده تعداد بسیاری از سردفتران همزمان بازنشسته خواهند شد که این مورد برای صندوق بیمه و بازنشستگی کانون مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران همچنین خواستار حضور فعال‌تر اعضای کانون‌ها و جوامع سردفتران و دفتریاران استان‌ها در مسائل حوزه سردفتری شد و افزود: ارتباط بیشتر با دادگستری‌ها، ثبت استان‌ها، کانون‌های وکلا و دیگر بخش‌های مرتبط باعث می‌شود تا خلاء جایگاه کانون سردفتران و دفتریاران در اذهان عمومی بیش از گذشته کمرنگ شود و روز به روز شاهد ارتقاء جایگاه دفاتر اسناد رسمی در کشور باشیم.

قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران 

در این دیدار اورعی قدیری رییس کانون خراسان رضوی در مورد مسائل گوناگون کانون استان از جمله بودجه، جذب نیرو، لزوم ترمیم و بازسازی ساختمان کانون خراسان رضوی، بیمه و درمان و تقسیم اسناد نظرات خود را بیان کرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.