×

نرخ طلاق در ازدواج های دانشجویی

نرخ طلاق در ازدواج های دانشجویی

مدیر ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی گفت طبق پژوهشی که در سال 92 بین 300 هزار زوجی که بین 5 تا 6 سال گذشته ازدواج کرده ‌بودند، با پیگیری ثبت احوال انجام گرفت، متوجه شدیم آمار طلاق این زوجین زیر 2 درصد بوده است که نسبت به آمار طلاق جامعه بسیار پایین‌تر است و این آمار پایین نشان از موفقیت این ستاد در امر ازدواج موفق است

نرخ-طلاق-در-ازدواج-های-دانشجویی وکیل 

مدیر ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی گفت: طبق پژوهشی که در سال 92 بین 300 هزار زوجی که بین 5 تا 6 سال گذشته ازدواج کرده ‌بودند، با پیگیری ثبت احوال انجام گرفت، متوجه شدیم آمار طلاق ( مقالات مرتبط با طلاق - سوالات مرتبط با طلاق ) این زوجین زیر 2 درصد بوده است که نسبت به آمار طلاق جامعه بسیار پایین‌تر است و این آمار پایین نشان از موفقیت این ستاد در امر ازدواج موفق است.

اعطای وکالت در طلاق - ضرورت آگاهی زنان از وکالت در طلاق -  منتفی شدن حق طلاق زوجه در صورت عدم تمکین - شکوائیه به دلیل ثبت نکردن واقعه طلاق  - همه چیز درباره طلاق توافقی -  طلاق توافقی ، چرا و چگونه ؟ - حقوق فرزندان طلاق - طلاق ، اقسام طلاق و شرایط درخواست طلاق برای زنان 

مهدی غلامی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با اشاره به برنامه‌های ستاد ازدواج دانشجویی استان در سال تحصیلی جدید، اظهارکرد: در سه ماه تابستان برنامه‌ریزی‌های این ستاد انجام می‌گیرد و دو اولویت جدید از سال تحصیلی آینده به برنامه‌های ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی اضافه خواهد شد.

مدیر ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی گفت: اولویت نخست ارتباط با زوج‌های سال گذشته و اولویت دوم این ستاد پرداختن به مقوله ازدواج دانشجویان مجرد است.

طلاق خلع چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟ - ماهیت طلاق های به حکم دادگاه - طلاق در کانادا - طلاق در سایر ادیان - همه چیز درباره طلاق توافقی - فرق طلاق توافقی با طلاق خلع و مبارات چیست ؟ 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وقفه یک ساله در برگزاری برنامه‌های این ستاد، بالغ بر 3000 زوج در برنامه‌های این ستاد ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند.

غلامی مقدم با اشاره به دیگر برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی این ستاد ویژه زوجین گفت: کارگاه‌هایی با عنوان «راز زناشویی موفق»، «راهبردهای زندگی شاد و متعالی»، «مدیریت دوران عقد و رابطه با خانواده همسر»، «کنترل خشم و هم‌دلی»، «اقتصاد در خانواده» و «مدیریت اقتصاد در خانواده» از برنامه‌های این ستاد برای دانشجویان متاهل است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دو کارگاه آموزشی «همسر آرزوها» و «مدیریت عشق» را ویژه دانشجویان مجرد برگزار کرده‌ایم.

مدیر ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی با بیان اینکه «برخی از افراد می‌خواهند تعداد اندک طلاق ( مقالات مرتبط با طلاق - سوالات مرتبط با طلاق ) در بعضی از دانشگاه‌های استان را زیاد و به کل استان خراسان رضوی تعمیم دهند» اظهارکرد: در بعضی از دانشگاه‌ها اگر در کلاسی بین دو نفر طلاق اتفاق افتاده باشد، بعضی این تعداد را به کل دانشجویان نسبت می‌دهند.

تفاوت حق طلاق و وکالت برای طلاق -  ازدواج دوم زوج و حق طلاق برای زن 

وی در ادامه افزود: برای اولین بار در کشور جشنواره‌ای با عنوان «همسفر تا بهشت» را در سال‌های 91 و 92 اجرا کرده‌ایم که در این جشنواره زوج‌های شهرستانی سفری سه روزه به مشهد و دانشجویان مشهدی سفری سه روزه به شمال کشور داشته‌اند.

مدیر ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی گفت: مسابقات کتابخوانی، آزمون‌های آنلاین، شرکت در جشنواره‌ها با سرفصل‌های «آسیب‌شناسی سبک ازدواج»، «شخصیت‌شناسی» و «ملاک‌ها و معیارهای انتخاب همسر» از موضوعات اصلی ویژه دانشجویان مجرد است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.