×

جمع آوری تابلوهای پارک ممنوع از معابر تهران، تمرکز راهور در برخورد با تخلفات دوبله

جمع آوری تابلوهای پارک ممنوع از معابر تهران، تمرکز راهور در برخورد با تخلفات دوبله

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت با حذف تابلوهای پارک ممنوع در معابری که مشکل ترافیکی به وجود نمی‌آورند فضای کافی برای پارک خودروها مهیا شده و در عوض توان نیروی راهور در تمرکز با تخلفات دوبله صرف می‌شود

جمع-آوری-تابلوهای-پارک-ممنوع-از-معابر-تهران،-تمرکز-راهور-در-برخورد-با-تخلفات-دوبله

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با حذف تابلوهای پارک ممنوع در معابری که مشکل ترافیکی به وجود نمی‌آورند فضای کافی برای پارک خودروها مهیا شده و در عوض توان نیروی راهور در تمرکز با تخلفات دوبله صرف می‌شود.

پلیس راهنمائی و رانندگی - آیا ماموران راهنمایی رانندگی همه مواد قانون را اجرا می کنند ؟ - آئین نامه راهنمائی و رانندگی - تابلوهای راهنمائی و رانندگی هوشمند میشوند 

سرهنگ پرویز حسینی معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس، در مورد جمع‌آوری تابلوهای پارک ممنوع از سطح معابر شهر تهران اظهار داشت: کار جمع‌آوری تابلوهای پارک ممنوع از ماه مبارک رمضان در مناطق 22‌گانه تهران آغاز شده و انشاالله تا پایان مردادماه به اتمام می‌رسد.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: فلسفه جمع‌آوری تابلوهای پارک ممنوع در این است که فضای پارک کافی در سطح معابر وجود ندارد و پارکینگ‌ها گنجایش ندارند و برای آنکه فضای پارک برای مردم ایجاد شود و مشکل ترافیکی به حداقل برسد این تصمیم اتخاذ شده است.

آیت الله مکارم شیرازی : رعایت نکردن قوانین راهنمائی و رانندگی ، اشکال شرعی دارد - اعتراض به اخطاریه های تخلفات راهنمایی و رانندگی حق مردم است 

این مقام انتظامی ادامه داد: در معابری که تابلوی پارک ممنوع وجود داشت شهروندان باز هم خودروی خود را پارک می‌کردند و کار روزانه ماموران ما جریمه شده بود و بخشی از مردم هم عادت کرده بودند که این جریمه را بخشی از سبد خانوار خود را بدانند.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: با حذف این تابلوها در معابری که مشکل ترافیکی به وجود نمی‌آورند- با هماهنگی معاونت حمل و نقل شهرداری- فضای کافی برای پارک خودرو ها مهیا شد و در عوض توان نیروی راهور در تمرکز با تخلفات دوبله صرف می‌شود چرا که بخشی از مشکل اساسی ما توقف دوبله است.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: در معابری که علاوه بر تابلوی توقف مطلقا ممنوع، تابلوی حمل با جرثقیل نیز وجود داشت و در صورت حذف تابلوی حمل با جرثقیل، مشکل ترافیکی خاصی به وجود نمی‌آمد و انسداد راه ایجاد نمی‌شد این تابلو نیز برداشته شد و فقط مامور راهور در این معابر مسئول جریمه توقف خودروها خواهد بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: در محل‌هایی که تابلوی پارک ممنوع وجود نداشت یا اینکه قبلاً وجود داشته اما به دلایلی از بین رفته یا باز شده، نیز تابلو نصب گردید.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت : هدف از جمع‌آوری تابلوها، ایجاد فضای بیشتر برای پارک خودروهاست چرا که متاسفانه مردم ما هنوز به استفاده از خودروی شخصی اصرار دارند و باید فرهنگ استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی فراگیر شود.

راهکارهای اثبات جریمه بی جهت از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی - نحوه خرج درآمد حاصله از راهنمایی و رانندگی 

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: جمع‌آوری تابلوهای پارک ممنوع در مناطقی که مراجعات مردم بیشتر است از اولویت بالاتری برخوردار است.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.