×

اولین دوره آموزش تربیت مربی اخلاق حرفه‌ای برگزار می‌شود

اولین دوره آموزش تربیت مربی اخلاق حرفه‌ای برگزار می‌شود

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه گفت دوره آموزشی تربیت مربی اخلاق حرفه‌ای در قوه قضائیه از صبح روز شنبه هجدهم مردادماه سال جاری شروع شد

اولین-دوره-آموزش-تربیت-مربی-اخلاق-حرفه‌ای-برگزار-می‌شود

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه گفت: دوره آموزشی تربیت مربی اخلاق حرفه‌ای در قوه قضائیه از صبح روز شنبه هجدهم مردادماه سال جاری شروع شد.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی تهامی اظهار کرد: در این دوره تعداد 50 نفر از کارشناسان زبده فرهنگی از معاونت‌ها، سازمان‌ها و دادگستری کل استان‌ها حضور دارند.

وی تصریح کرد: در اولین روز دوره آموزشی حجت الاسلام والمسلمین صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه موضوع «مکاتب اخلاقی در جهان اسلام و غرب» را برای شرکت کنندگان تدریس کردند و در ادامه موضوع «اخلاق حرفه ای؛ مبانی و گستره معرفتی» توسط دکتر قراملکی رئیس پژوهشکده اخلاق حرفه ای دانشگاه تهران تدریس شد.

تهامی اظهار کرد: سبک ها و مهارت های رفتار ارتباطی یکی دیگر از عناوین دروس در نظر گرفته شده در این دوره است که در دومین روز این دوره آموزشی توسط دکتر آزادفلاح تدریس شد.

وی افزود: مقرر است تا پایان دوره دروس مربوط به مهارت های مشاوره اخلاقی، اخلاق حرفه ای در قضا رهیافت سازمانی، مهارت، اصول و فنون آموزش اخلاق، تجربه تاریخی و عملی در ارزیابی اخلاق قضا، اصول و فنون مستندسازی اخلاقی، مهارت های تشخیص و حل مسائل اخلاقی و تعارضات اخلاقی در قضا و... از سوی اساتید فن برای شرکت کنندگان اجرا شود.

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه با بیان این که این دوره به مدت 6 روز ادامه داشته و در پایان روز پنجشنبه 23/ 5/ 93 به پایان خواهد رسید گفت: افراد شرکت کننده در این دوره آموزشی بعد از پایان دوره به عنوان «مربی اخلاق سازمانی» نسبت به ترویج اخلاق حرفه ای و سازمانی در مجموعه خود اهتمام خواهند داشت.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.