×

لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تصویب شد

لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تصویب شد

نمایندگان در جلسه علنی امروز با 158 رأی، با یک فوریت لایحه موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موافقت کردند

لایحه-الحاق-موادی-به-قانون-تنظیم-بخشی-از-مقررات-مالی-دولت-تصویب-شد

نمایندگان در جلسه علنی امروز با 158 رأی، با یک فوریت لایحه موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موافقت کردند.

قانون اصلاح ماده ( 61 ) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت - آیین نامه اجرایی ماده ( 43 ) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت - آئین نامه اجرایی ماده ( 25 ) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت - آیین نامه اجرایی ماده ( 53 ) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت - اصلاح آئین نامه بند (( الف )) ماده ( 89 ) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت - لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تصویب شد

 علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در این زمینه اظهار کرد: این لایحه به دنبال درخواست مجلس از دولت بوده است که در زمان بررسی بودجه راجع به اصل بودجه و درآمدها و هزینه‌ها رسیدگی شود.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: با توجه به اینکه تبصره‌های تکراری در زمان بررسی بودجه وقت مجلس را می‌گرفت درخواست کردیم که در لایحه‌ای جداگانه برای یک دور بررسی شود.

وی اظهار کرد: اما شبهه‌ای به وجود آمده بود که کمیسیون بودجه باید به آن رسیدگی کند یا سایر کمیسیون‌ها که با بررسی‌هایی که مجلس انجام داده مشخص شد که بخش‌های تخصصی به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع شود.

بر اساس این گزارش، این لایحه از مجموع 217 نماینده حاضر با 158 رأی موافق، 24 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.