×

کاربرد شیشه برای لاغری و زیبایی اندام یک ترفند شوم است

کاربرد شیشه برای لاغری و زیبایی اندام یک ترفند شوم است

رئیس ‌پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت متأسفانه این روزها تبلیغات پوچ و دروغینی در جهت تأثیر‌گذار بودن مواد شیشه جهت لاغر شدن و زیبایی اندام مطرح است که این یک ترفند شوم برای به دام کشاندن دختران و خانم‌های جوان است

کاربرد-شیشه-برای-لاغری-و-زیبایی-اندام-یک-ترفند-شوم-است

رئیس ‌پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: متأسفانه این روزها تبلیغات پوچ و دروغینی در جهت تأثیر‌گذار بودن مواد شیشه جهت لاغر شدن و زیبایی اندام مطرح است که این یک ترفند شوم برای به دام کشاندن دختران و خانم‌های جوان است.

 اهمیت و ضرورت بررسی معضل اعتیاد  - آیا می دانید استعمال یا قاچاق مواد مخدر و مجازات آن چیست ؟  - جالب ترین شیوه های قاچاق مواد مخدر - در اتهام قاچاق مواد مخدر ، کافی نبودن دلائل از موجبات برائت است - نحوه اعمال تخفیف در پرونده های مواد مخدر - مواد مخدر جرم و جنایات و چراها - درآمدی بر قاچاق مواد مخدر - روند مقابله با کمپ های ترک اعتیاد غیرمجاز 

سردار علی مؤیدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس در مورد وجود "شیشه" در آرایشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی اظهار داشت: متاسفانه اماکنی که نام بردید آلوده به مواد شیشه هستند.

 وی افزود: ما هشدار‌های لازم و تذکرات و آگاهی‌ها را داده‌ایم و امیدواریم متولیان بر امر این اصناف نیز در جهت زدودن این فضاها از این آلودگی‌ها تلاش بیشتری به عمل آورند.

جای خالی مراکز ترک اعتیاد به الکل - خلأهای قانونی مواد مخدر و روانگردان برطرف می شود - بایسته های قانونی بازار داغ مواد مخدرابعاد حقوقی مقابله با اعتیاد -  عناصر تشکیل دهنده جرایم مرتبط با مواد مخدر 

رئیس‌ پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تصریح کرد: متأسفانه این روزها تبلیغات پوچ و دروغینی در جهت تاثیر‌گذار بودن مواد شیشه جهت لاغر شدن و زیبایی اندام مطرح است که این یک ترفند شوم با هدف به دام کشاندن دختران و خانم‌های جوان است.

وی گفت: ما به زنان و دختران جوان توصیه می‌کنیم که تحت تاثیر تبلیغات و مطالب غیرصحیح قرار نگیرند و بدانند که هر فردی که نیازمند دارو است باید دارو را از متخصص آن طلب کند نه از هر مغازه، فضا یا مکانی.

رئیس‌ پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تاکید کرد: نیاز‌های بهداشتی و دارویی شهروندان باید از مراجع و مبادی رسمی تامین شود و پلیس آمادگی دارد هرگونه اطلاعاتی را که در این زمینه لازم است در اختیار شهروندان قرار دهد.
 

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.