×

رفع مشکلات ثبت آنی سند، اعلام دستاوردهای دیگر ثبت آنی اسناد در سال آینده

رفع مشکلات ثبت آنی سند، اعلام دستاوردهای دیگر ثبت آنی اسناد در سال آینده

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران کشور گفت در هفته‌های گذشته، با موارد قطعی ثبت اسناد مواجه بودیم که در حال حاضر این مشکل با پیگیری‌های مستمر حل و فصل شده است

رفع-مشکلات-ثبت-آنی-سند،-اعلام-دستاوردهای-دیگر-ثبت-آنی-اسناد-در-سال-آینده وکیل 

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران کشور گفت: در هفته‌های گذشته، با موارد قطعی ثبت اسناد مواجه بودیم که در حال حاضر این مشکل با پیگیری‌های مستمر حل و فصل شده است.

کاهش تخلفات با اجرای ثبت آنی - برای ثبت آنی سند نیاز به پرداخت حق الثبت و حق التحریر جدید نیست - اسکن اثر انگشت مرحله ای دیگر از اجرای ثبت آنی -  ثبت آنی و الکترونیکی اسناد - طراحی 49 شاخص برای بررسی عملکرد دادسراها و دادگاه ها 

"محمدرضا دشتی اردکانی"، درباره آخرین وضعیت ثبت آنی اسناد در کشور اظهار داشت: آغاز این اقدام از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده که اکنون در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی به وجود برخی مشکلات موجود در ثبت آنی اسناد اشاره و تصریح کرد: در هفته‌های گذشته، با موارد قطعی ثبت اسناد مواجه بودیم که در حال حاضر این مشکل با پیگیری‌های مستمر حل و فصل شده است.

دشتی اردکانی اظهارداشت: مشکل در دستگاه pos یکی از موانع موجود در روند ثبت اسناد بود که با تلاش و همکاری با بانک ملی اقدامات لازم جهت رفع این مانع انجام شد.

ثبت آنی معاملات یک اقدام ملی و زیربنایی است - سامانه ثبت آنی از هر گونه جعل امضا جلوگیری می کند 

 رئیس کانون سردفتران و دفتریاران کشور خاطرنشان کرد: در آینده و تا پایان سال اقدامات و دستاوردهای دیگر به منظور پیشبرد امور اعلام خواهد شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.