×

رتبه بوشهر در اظهارنامه های مالیاتی الکترونیکی

رتبه بوشهر در اظهارنامه های مالیاتی الکترونیکی

رتبه بوشهر در اظهارنامه های مالیاتی الکترونیکی

رتبه-بوشهر-در-اظهارنامه-های-مالیاتی-الکترونیکی

 

        مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهرگفت: این استان درثبت پیش نویس اظهارنامه های مالیاتی الکترونیکی در بین استان های کشور رتبه دهم ، مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهرگفت: این استان درثبت پیش نویس اظهارنامه های مالیاتی الکترونیکی در بین استان های کشور رتبه دهم را دارد.

عباس مظفری افزود: این درحالی است که پارسال استان بوشهر در ثبت اظهارنامه های مالیاتی در کشور رتبه هفدهم را به خود اختصاص داده بود.
وی بدون اشاره به تعداد پرونده های مالیاتی در استان بوشهر اضافه کرد: حدود 91 درصد اظهارنامه پرونده های مالیاتی الکترونیکی ثبت نام شده اند که پس از پایان مهلت تعیین شده یعنی تا پایان تیرماه راست آزمایی و ثبت نام نهایی این پرونده ها انجام می شود.
مظفری ادامه داد: پرداخت مالیات به شیوه الکترونیکی موجب بهره مندی مودیان از خدمات مکانیزه می شود و اگر مودیان از این امر خودداری کنند مشمول پرداخت حداقل 10 درصد میزان معامله بعنوان جریمه خواهند شد.
وی با تاکید بر ضرورت پیش ثبت نام شماره اقتصادی دستگاه های اجرایی اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی، بانک ها، موسسات، شهرداری ها و اشخاص حقیقی و حقوقی مکلف به گرفتن شماره اقتصادی هستند.
مدیرکل امورمالیاتی استان بوشهر یادآورشد: میزان مالیات مصوبی که سال گذشته باید در استان بوشهر جمع آوری دریافت می کردیم 480چهار هزارو 800 میلیارد ریال بود که این مبلغ برای امسال هفت هزارو 800 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
وی با اشاره به رشد 60 درصدی وصول مالیات در سال جاری اضافه کرد: این امر جز با حمایت های مدیریت ارشد استان و همکاری بیش از پیش دستگاه های اجرایی محقق نمی شود.
مظفری گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام شده و امیدواریم با همکاری بیشتر رسانه ها شاهد مشارکت مودیان برای پرداخت بموقع مالیات ها باشیم./منبع:ایرنا

    

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.